• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • HanOchJag

åhh vilken tur..*lättad*hittade dom på engelska men jätte konstiga årsdags namn..hoppas att din är bättre.

• Titrania

HanochJag, ser du ett gäng tjejer vid kopparmärra där några har barnvagn + pärmar med sig, så är det nog vi! ;) Annars kan du alltid slå mig en signal om du vill på 073-6456455.

Mer ingående beskrivning av oss finns tidigare i tråden dessutom! -tipsa-

• muminlina

Va kul med träff igen :) Denna gång kommer Matilda också att vara med (min lilla dotter).

Jag har bara varit på Ullared en gång och då var där MASSA människor.. blev lite avskräckt då. Men det var innan julen så jag valde väl fel tid helt enkelt.

• HanOchJag

Titrania aha..tack så mycket ..då vet jag..Har ni alla barn eller bara 2??eller ja 3 med mig..*S* kommer dock själv då den Lilla/storan kan bli en handfull speciellt då man sitter i samtal..*S*

• längtartillaug

Hej tjejer.
    Har varit inne och sett er tråd nu. Är sugen på att komma med och fika och tjöta. Var det nu på torsdag klockan 11.00. Hade varit kul att ses.
    Från en som längtar till augusti

• Titrania

Jag är barnfri... ;) Än så länge iaf. Faktum är att jag o sambon pratade ev barn imorse!

• muminlina

Va kul Titrania och spännande :)

Hej och välkommen längtartillaug :) Jo det är nu på torsdagen kl 11. Vid kopparmärra. Ser ut att vi blir ett helt gäng denna gång :)

• smilie

Skoj att det blir fler.
    Vad roligt att ni börjat tala om barn.
    !!!
    Tjohooo
    Vad kom ni fram till då?
    kram på er

• HanOchJag

Titrania va mysigt..alltid härligt med barn snack..även om man kanske inte kommer så mycket längre än snack för tillfället..Tar ju ett tag innan man får den lilla/e.Här snackas oxå om mer barn (har redan 2) men JAG längtar tills nästa..
    Bebis lucktar såå gott..*S*

längtartillaug va kul med en till nybörjare..*S*

Längtar tills på torsdag..
    Ska bli kul att träffa er tjejer,..

• HanOchJag

luktar till och med..

Hej å hå svenska 2..

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare