• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • smilie

Här är min
    christineoflisan@hotmail.com
    längtartillaug: Jag tycker inte att du skall välja en kl'nning som du tycker näst bäst om, se dig omkring, titta på andra klänningar men är det fortfarande denna som gäller efter du tittat så tycker jag absolut du skall köpa den, du skall väl inte stå i kyrkan och önska att du hade en annan klänning, Det är ER dag och du har RÄTT att känna dig vackrast på jorden.
    Kram på dig och er andra med

• längtartillaug

Tack smilie. Skall försöka komma iväg till Linnégatan och kolla någon dag också. Man vill ju ha lite tid på sig när man väl går in i en butik med brudklänningar.
    Kram

• HanOchJag

Passar väl oxå på att skicka min mejl.Tror jag gjort det en gång innan men skadar aldrig att göra det igen..

Lindathomassen@yahoo.se

smilie du kanske kan skicka vägbeskrivning till mig oxå eller adress-Så man hittar fram till dig när det är dags

• Titrania

hm, visste inte ens att krattor kunde läsa Hanojag! :D

Adress hade inte varit helt fel nä... ;)

• HanOchJag

*S* nää kanske inte men denna krattan kan det då..

längtartillaug Är det mässan på svenska mässan du ska till i slutet av feb?? Funderade själv på att gå..Ska du med mannen eller är ni fler från gruppen som ska dit??

• Titrania

Funderade faktiskt oxå på det där med mässan, jag menar, om det är flera här som ska gå kanske vi kunde gått tillsammans? Egentligen vill jag ju ha med Alec men om han vill var en helt annan sak! ;)

• HanOchJag

Titrania även om ingen annan ska gå till sammans så går jag gärna med dig om nu inte mannen känner för det..Har sutit och funderat på att dra mig dit..Så om du har lust är det bara att hojta till..Måste kanske beställa biljetter och annat vet ej..men som sagt säg till om du vill..*S*

• Titrania

Jag vill!! ;)
    Kan kolla svensk mässans hemsida om det, men man brukar inte behöva köpa biljetter i förväg...

• Titrania

Öppet:
    tors-fre 11-20
    lör-sön 10-18
    Entré Bröllop och Fest 100 kr
    Entré kombi (bröllop och fest + dagens hushåll) 190 kr.
    Det går visserligen att köpa biljetter online, men.. betvivlar att det ska behövas.

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare