• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • muminlina

Hejsan och hälsningar från Finland. Här finns ju också internet så inte kan jag hålla mig från BT :)

smilie - jag behöver också kolla på klänningar. Men då vill jag inte ha Matilda med så jag får nog göra det när min sambo är hemma. När hade du tänkt kolla på klänningar?

• Titrania

Hanojag, hoppas du mår bättre snart!
    Smilie, vad kul att saker o ting börjar röra på sig! ;)
    muminlina, hoppas du har det bra på andra sidan viken! :D

• längtartillaug

Vill bara säga god morgon till er på denna tråden.
    När skall ni gå och kolla på klänningar på Rehmanns? Var där i förra veckan en sväng men fick ingen som helst hjälp - vet inte om de satt och fikade eller nåt men de verkade inte bry sig...
    Ha en bra dag

• smilie

Hallå Tjejer

Tror ni vi kan ta lunchen den 16e i stället, kom ju på att jag har ekonomiutb. på tisdagar *förvirrad*

Ja ang. att kika på klänningar . när passar det er andra?

• StinaJ

Hej hej. Jag kan inte på onsdagen tror jag eftersom jag börjar jobba 13,30 men vi har ändrat oss angående tyskland så det blir inte den 14:e så nu kan ag även på måndagen...
    Kram.

• smilie

Torsdagslunch?
    den 14-e är det ju alla hjärtans dag

• StinaJ

tisdagar och torsdagar är mina bästa dagar när jag jobbar... då börjar jag 14,00... Jag har lite dumma tider sådär... Hoppas ni kommer på något som passar för de flesta eller förhoppningsvis alla... *ler*

• Titrania

Jag kan nog när som helst! Åker till London imorgon och det ska bli SÅ SKOJ!!! Kommer hem igen den 14:e, så efter det hade jag uppskattat om ni la lunchen! ;)

• StinaJ

Titrania- hoppas du får trevligt i London!!!!

• Titrania

Gokväll flickor!
    Ville bara skriva ett litet "hejdå" innan jag åker! ;)
    Får försöka kika in i tråden nån gång iaf!

KRAM på er

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare