• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • StinaJ

Ja det är en söndag...

Måste tyvärr även meddela med anledning av min tidigare fråga att det blir ingen mammaledighet för mig än på ett tag... Men men vi får väl fortsätta öva här hemma och hoppas på resultat... inga hängande mungipor inte....*ler*

• muminlina

StinaJ - det var ju tråkigt. Men övning ger färdighet :) Så kommer det att kännas extra bra när du väl blir gravid eftersom ni fått kämpa för det.

kram

• längtartillaug

Hallå hallå vad man missar när man inte är inne på ett tag.
    Angående mässan så följer min M2B med. Vi har bestämt att vi skall ha barnvakt så vi kan gå omkring i lugn och ro och kolla läget. Hoppas att de har erbjudanden.
    Kan ju gå och provsmaka lite på hushållsmässan också.
    Skall iväg ikväll och ha en Tupperwaredemo och sedan städa på Carls dagis (nackdelen med föräldra kooperativ!!!). Kommer att däcka senare ikväll. Trött redan nu

• HanOchJag

längtartillaug - Ja man känner sig nästan vilsen när man kommer hit och inte varit här på några timmar/dagar..*S*

Jobbar du med Tupperware försäljning eller ska du gå och titta bara??

• StinaJ

mimilina- ja övning är ju trevligt... hihi

• Titrania

Alla dagar passar mig... för/nackdelen med att inte ha mkt till jobb! ;) Heh, m2b funderar oxå på att hänga på. Kanske hade varit bra för pojkarna att träffa andra blivande män!? :D

• Titrania

muminlina, bedrar du oss med en annan fikagrupp? ;)

• muminlina

Titrania - hehe nedå, eller det beror ju på hur man ser på det. Tänkte bara att det är trevligt med fika och bröllopsplanering :) Men vill ju fortfarande träffas med er också såklart :)

• längtartillaug

Hej Solstrålar!

HanOchJag - Jag säljer Tupperware

• Titrania

-skratt- jag förstår det Lina, skojar lite bara ju! :D

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare