• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • muminlina

Tack :) Kul att höra att du gillade dem :)

• muminlina

Nu tycker jag vi får ta och bestämma något angående träffen :)
    Vad sägs om 22'a eller 23'e? Sen är det ju bröllopsmässa.

• HanOchJag

Funkar som sagt för mig..22a tror jag är den bästa dagen för mig.. =0)
    Kan dock även den 23:e

• Titrania

Hej igen tjejer! Tillbaka från ön i väster nu!
    Vad det gäller lunch kan jag nog närsomhelst nästa vecka. Å mässan går jag helst på på torsdagen eller fredagen. Så bestäm ni så kommer jag! :D

• muminlina

Välkommen tillbaka Titrania! Har du haft det kul? Hittat en massa grejer till bröllopet?

• Titrania

Hallå, tackar! Jodå det var jättetrevligt!

-sucka- nä har ju inte gjort det... Var på Debenhams o kollade lite o hittade en jätterolig skoaffär med MASSOR av skor. Men, hittade inte det jag var ute efter där heller... :(
    Hur hade du det i Finland Lina då?

• muminlina

Jo vi hade det så bra så :) Lite stormigt när vi skulle landa här i gbg (gillar inte att flyga i ett gungande plan) men det gick bra det också :)

Inget bröllops shoppande i Finland, bara hälsa på familj och vänner. Men det var ju därför vi åkte :)

• Titrania

Det känns änna som det (återigen) har blivit stiltje i planeringen. Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu... -sucka- o Alec är ju inte till mycket hjälp heller... Men men... Efter regn kommer solsken, eller vad är det de säger? ;)

• muminlina

Förstår vad du menar... du kanske kan knåpa på festprogrammet? Eller inbjudningskorten? Och hittar man inte på något annat att göra kan man alltid vika askar ;)

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare