• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • HanOchJag

Ska ni alla gå på Söndag? Sitter i valet och kvalet om jag oxå skulle ta mig en mys söndag med en massa flikkiga saker..*S*
    Kanska kan möta upp er om jag beslutar mig för att gå så man hamnar på rätt ställe och inte står i stan och flummar.

• Titrania

joooo Hanojag! Följ med, så kan vi flumma i stan o inte hitta tillsammans! :? ;)

• StinaJ

Titrania och HanOchJag- Vi kan gärna träffas vid kopparmärra och gå ihop! Jag har ju inte träffat någon av er ännu heller så det kan bli svårt att känna igen alla om man ses på salong IT känns dert som....

• Titrania

Stina, du vet vart vi ska ta vägen då hoppas jag!? För jag har absolut ingen aning!! :?

:D

• Titrania

Fast om inte annat är du oxå välkommen att flumma runt! ;)

• StinaJ

Titrania- Jag vet på ett ungefär... så lite flum kankse det blir.. hihi

• Elinor79

jag är oxå mammaledig till min lilla som är 8 månader, ja och min sambo skall gifta oss i september

• muminlina

Elinor79 välkommen :) är det en liten tjej eller kille du har? När i september ska ni gifta er? Jag har en dotter på 7 månader och vi ska gifta oss 10 sept.

Alla som ska gå på blomrum på söndagen - Jag kommer att ha en kompis med och så är det ett annat gäng här från BT som ska träffas vid ingången kl 12. Så om vi träffar er först kan vi ju gå dit alla sen och träffa andra gänget.. så blir vi mååååååååååånga :)

• pickelina

Här kommer en till som skulle vilja gå med på söndag om det är okej! Ska gifta mig den 10 sept och har en liten prins på 7 månader! Vart och när var det ni skulle träffas?

• HanOchJag

Hej hej pickelina och Elinor79 ..
    Välkomna..

Va kul att det ploppar in nytt folk hela tiden..
    Mycket trevligt.

Titrania -jag ska ut på lördag men hoppas att jag inte är för bakfuller för att orka gå på söndag.
    Tror inte att det ska vara några problem men om du kanske kan e-maila ditt mobil nummer till mig så kan jag messa dig på söndag morgon så att du vet om jag kommer eller ej..
    Som det är nu vill jag JÄTTE gärna gå med.

Min mejl är (igen) lindathomassen@yahoo.se

När på söndag var det d börja va d 12??

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare