• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • Titrania

-fniss- Men jag ska ju inga askar ha! ;)
    Festprogrammet skulle jag ju kunna fortsätta med såklart... Men det känns som om jag fastnar så fort jag öppnar Word... :(

• muminlina

Jo.. alltid svårt att komma igång. Kanske hitta på något att skriva om gästerna? Eller skriva lite om hur du och din m2b träffades osv.

• Titrania

Lina, det är just det där med att skriva om gästerna där det kör ihop sig! :( Men men, får la tvinga karluschlingen o hjälpa till! ;)

• längtartillaug

Hej tjejer.
    Jag kan både den 22:a och den 23:e. Hela familjen har varit sjuka en vecka nu och det är lite tröttsamt. Särskilt nu när tvååringen är piggare och vill leka och man själv vill ligga med en kopp tea och kurera halsen
    Men men jag säger som dig Titrania - efter regn kommer solsken. Inte många dagar kvar till mässan. Det skall bli så kul. Ha en go kväll, längtartillaug

• HanOchJag

Hej hej och välkommen hem igen Titrania =0) (hur gör man gubbarna??)
    Läste era inlägg synd att du inte hitta nåt i UK...

Har nu efter att ha pappret hemma som hjälp till färg på tyg ÄNTLIGEN hittat mitt tyg till klänningarna.. *yippie*

Ska dit någon dag i nästa vecka och kolla ordentligt på det..

För lunch passar 22a för mig och för MÄSSAN passar den 24e alltså tisdag och torsdag..
    SKa vi vara hos SMILIE och käka lunch eller är det ändrade planer där??
    Annars kan vi säkert vara hos mig,..

Smilie säg hur du vill ha det så kan jag kolla läget sen om det skulle behövas.

Ser SÅ emot att träffa er igen och att gå på mässan och kolla..
    Önska bara man hade massa pengar att göra slut på om man nu skulle hitta nåt..

Ha en bra kväll flikkor..
    KRAM KRAM

• HanOchJag

Ser SÅ fram emot att träffa er igen skulle det ju till och med vara *muttrar för mig själv* Nu va d KRATTAN som var framme igen..*S*

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • muminlina

Jag försöker ge er tips men det hamnar i filtret hela tiden.. Fattar inte varför.. tips ska man väl få ge?

• Titrania

Tack Hanojag! ;) Torsdagen den 24:e är nästan bäst för mig med. Lunchtiden tycker jag har blivit lite rörig nu.. ;) Vad har sagts flickor?

Hm, låter konstigt Lina... Men jag såg att Patrik (heter han väl) skrivit en tråd tidigare idag om skillnaden mellan tips och reklam...

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare