• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • StinaJ

Hej hej allihopa! Var och beställde bukett och corsager och tärnblommor idag... Blev glatt överraskad över priset... Max 1200:- för alltihop sa de... Jag tyckte det lät väldigt billigt.

• Titrania

Vad roligt Stina! När var det ni skulle gifta er? -jag HAR gräsligt dåligt minne- ;)

• muminlina

StinaJ - ja det lät billigt. Vart var du då?

Titrania - jo förstod det :)

längtartillaug - va kul! kan inte du ha ett hemma hos mig då, tupperware alltså? Jag och mina kompisar har pratat om att någon skulle ha det.

• längtartillaug

Muminlina

Självklart kan jag det - när vill du? Kan både dag och kvällstid!

Ring mig gärna på 7044588.

• muminlina

längtartillaug - va bra :)
    Som sagt så åker jag till finland en vecka nu. Så det får bli efter det. Men vi kan ju höras om det sen.

• StinaJ

Titrania- Den 9/7. Så det är länge kvar. Jag hade bara tänkt att kolla runt idag men de gav så bra intryck och priset var långt under vad jag trodde så det blir dessa. Känns skönt att ha löst ytterligare en sak.

Mumilina- Jag var lååååångt ut i obygden, ända i Sollebrunn. På Kaprifolen. Vi ska ju gifta oss i Sjövik så det är ju ganska nära därifrån.
    Hoppas du får det bra i Finland!

• Titrania

Hallo girlies! Kom på en sak vad det gäller mässan, jag KAN inte gå på lördagen! :( Ett par kompisar kommer ner från Sthlm på lördag middag! Så för min del passar tors-fre bäst...

Ah, okaj Stina.

• HanOchJag

Hej hej flikkor..Några dagar sedan jag var inne nu..Ligger hemma med värsta influensan..Feber och skit i flera dagar..*bläk* fortfarande inte helt okej med tillräckligt för att sitta vid datan en stund.*S* Som jag sagt innan ta en dag så följer jag med,Torsdag skulle nog passa mig med då Shola(dottern) är hos dagmamman tills kl 13..

-längtartillaug okej..Trevligt, är det bara extraknäck eller klarar man sig på ett sådant jobb? har själv funderat på nåt liknande nämligen..

StinaJ -Undrar oxå vart du var då och fick det sååå billigt..

Hoppas ni alla mår bra..
    Kramar..

• smilie

Hej Alla
    Nu har jag vart i malmö och den 7e April så händer det saker
    hoho.

Jag har bestämt mig för den senaste klänningen nu , tror jag , skall dock kolla lite till. Remanns har rea nu, de hade en hel del såg jag men hann inte bläddra bland klänningarna så mycket,
    Nån annan som är sugen och följa med och prova lite klänningar där?

• StinaJ

Hanochjag- Jag var som sagt i Sollebrunn. På Kaprifolen. De var jätteduktiga och hjälpsamma. Jag är riktigt nöjd!!!

Smilie- Jag har redan köpt klänning men jag följer gärna med och tittar eftersom jag aldrig har satt min fot i en bröllopsbutik....

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare