• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • längtartillaug

Tack själva. Tyckte också det var riktigt kul att träffas. Kul att sitta och spåna med likasinnade.
    Ses snart igen hoppas jag.

• Titrania

Hm...det var farligt att följa med till inex! ;) Vill köpa MASSOR!

• smilie

Tack själva
    Skoj var det , får vi absolut göra om.
    Kanske har ni lust att komma hem på en lunch framöver.
    Barn är välkomna de med .
    Jäklar också jag glömde köpa Amelia GRRR. jag köper den i morgon, var det mycket klänningar i den?
    Hej Hå

• Titrania

Ska du verkligen kolla fler klänningar smilie? :D
    Lunch låter bra.... ;)

Å nu ska nog jag sova tror jag..trött...zzz

• smilie

Jag måste ju vara säker på att verkligen hitta DEN rätta *skratt*
    Om en vecka skall jag ner till malmö tjollahopp! Åh vad skoj det skall bli, då skall det bestämmas storlek *garv*
    Själv skall jag se på Paradise Hotel

• muminlina

Tyckte också att det var trevligt :) Kom ni fram till något jag bör veta efter jag gått? Man vill ju inte missa något bra tips :)

Lunch låter trevligt!

• HanOchJag

Lunch låter super trevligt.
    Blir det hemma hos smilie då??
    Ganska mycket klänningar i nya amelian..Mycket fint.Fast tror att många av dom fanns med i dom tidningarna som du hade med dig..Men endå nog värt att köpa den oxå utifall att.

• smilie

Tjenixen
    Vad sägs om inte denna vecka men veckan efter det.
    Luncha?

• muminlina

smilie
    då är jag och Matilda i finland och jag vill ju så gärna vara med.. kan vi kanske ta det veckan därpå?

• Titrania

Svårt att säga så här långt i förväg höll jag på att säg... men bestäm datum så får vi se! ;)

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare