• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • HanOchJag

säger som Titrania ..Säg ett datum så får vi se..Kan säkerligen då oxå om det inte helt plötsligt kommer någon knackar på min dörr och ger mig jobb vill säga.:*S*

• StinaJ

Hallåååå allihop!
    Nu är jag ÄNTLIGEN tillbaka. Har varit utan både telefon och internet sedan stormen men fick tillbaka det idag! Har saknat er! Verkar som det blev lyckat på den första träffen. Tråkigt att jag inte kunde komma. Kanske inte är för sent att hänga på er ändå????
    Kram Stina.

• smilie

14-e feb , då är ju mumelina också hemma.
    Vad säger ni?
    Välkommen tillbaka Stina , stackare att vara utan telefon så länge.
    Klart du skall hänga på

• StinaJ

Tack så mycket... Telefon har jag klarat mig skapligt utan, nätet har varit värre!!!
    Jaa det vill jag gärna... Men helst den 15:e isåfall om det går för er? Jag och sambon ska nämligen till tyskland för en trevlig alla-hjärtans-dags spritresa inför bröllopet...

• muminlina

Välkommen tillbaka StinaJ! :)
    14'e och 15'e passar finfint för mej.

Vi kanske ska göra det till lite knytkalas så du slipper står och koka lunch åt alla smilie?

• StinaJ

tack mumilina. ja som sagt 15:e är bättre för mig, jag är helledig då också så jag kan vilken tid som helst på dygnet...
    är det så att det passar bättre för de flesta så kan vi i värsta fall flytta på tysklandsresan.. dit ska man ju ändå bara för att spendera pengar...
    Måste bara få säga en annan sak angående det ni skrev för ett tag sen, att detta blev en riktigt babyboom sida. På fredag ska jag till barnmorskan och göra ett gravtest... vi har pratat barn länge och "jobbat på det" lika länge.. hoppas det har gett resultat nu... var där i onsdags och gjorde ett men det var negativt har någon annnan varit med om att mensen har varit tre veckor sen utan att det har varit något?? Vi håller nämligen tummarna stenhårt!!! (för att det är något alltså ) Kände bara att jag måste prata med några kvinnor om detta... Hoppas ni kan hjälpa mig.

• längtartillaug

Hej StinaJ.
    Jag var med på träffen sist och det var kul. Hoppas vi ses hos smilie. Hoppas också det går bra hos barnmorskan. Barn är mysigt.
    När det gäller lunch så kan jag båda dagarna.
    Kram på er.

• smilie

Men då säger vi den 15-e i stället
    Ja visst Stina , det finns de som aldrig testar positivt men ändå har en knodd i mage, vilket graviditetstest tog du innan?

• StinaJ

längtartillaug-tack.
    smilie- jag hade gjort två clearblue test innan jag tog kontakt med barnmorskan och sedan var jag hos dem och gjorde ett test i onsdags, till och med hon var förvånad över det negativa resultatet... så hon sa åt mig att komma tillbaka på fredag för ett nytt test....

• längtartillaug

Vad kul det skall bli. Nu har ju inte jag din adress men det löser sig nog.
    Vad skall vi ta med oss?

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare