• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • HanOchJag

vilken datum är det??
    Okej men då kan vi köpa biljetterna där..vill du ha 100krs biljetten eller 190 krs biljetter?? fattar inte riktigt vad skillnaden är..Bara jag får kolla bröllop är jag nöjd..*S*

• StinaJ

Jag är också sugen på att gå på mässan... Skulle vara trevligt att gå ihop med er om det går för sig??? *blinkar*

• Titrania

kombibiljetten innebär att man kommer in på hushållsmässan oxå, inte bara bröllopsmässan. Så för min del räcker 100 kronorsvarianten fint! ;)
    Klart du får va' me' Stina! The more the merrier! :D

• Titrania

Glömde, den är mellan den 24-27/2

• StinaJ

tack titrania- killen sa att ahn kankse hänger på också...*chockad* han börjar inse att det drar ihop sig tror jag... var och köpte glas idag..

• HanOchJag

StinaJ trevligt trevligt.Om mannen följer med vill ni ändå gå med oss då??*S*

Titrania Jätte bra..100krs räcker för mig med,.Vill du att vi bokar en dag redan nu eller ska vi vänta lite med det??

• StinaJ

HanOchJag- Jag tror att är han hör att jag kan gå med er så är det nog roligare för honom att sitta hemma med killkompisarna... haha..

• HanOchJag

*S* Har du nog helt rätt i..Killarna e ju gärna sånna..Vet själv bara hur min fungerar.
    Vilken dag passar dig bäst då??Det var ju 24-27..Vet att jag antagligen är uppbokad den 26:e..Men alla dom andra dagarna fungerar för mig.

• StinaJ

27:e passar mig bäst eftersom jag jobar på eftermiddagarna kan det bli lite stressigt att ta en vardag tror jag.. Börjar visserligen kl 14.00 den 24: så det kanske är ett alternativ om det krisar sig..

• HanOchJag

Okej.27:de e en söndag va?? Kan ju kolla vad Titrania säger..
    Och besluta senare.. =0)

Det här ska bli kul..

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare