• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • längtartillaug

Titrania.
    Hoppas att du får det riktigt härligt i London. Kolla lite brud & bröllopsgrejor för mig med

• HanOchJag

Titrania Hoppas ni har det så trevligt i UK..Tack mår bättre nu..

smilie ser gärna oxå att vi INTE tar lunchen på den "heliga dagen" =0) Som det är nu passar nästan vilken dag som helst.
    Måste bara hinna fixa med barnhämtning och så utifall att hon inte följer med på lunchen.

muminlina,Hoppas ni har det mysigt i finland.För ni har väl åkt och inte hunnit komma hem än..*S*
    Flikkor har ni snackat nåt mer om passande dag för MÄSSAN???

• StinaJ

HanochJag- Det var du som tyckte torsdagen passade bra för mässan va??? Det skulle funka för mig också. Börjar jobba kl 14.00 den dagen.

Hur går det med datum att träffas?? Har lugnat ner sig lite på den här tråden nu...

• muminlina

Hejsan! Nu är vi hemma i Sverige igen :) Vi har haft det jätte trevligt i Finland, men visst är det skönt att vara hemma.

Angående lunch så kan jag alla dagar nästa vecka förutom måndag och fredag.

Vad gäller bröllopsmässan så ska jag gå med min m2b och ett kompispar som också ska gifta sig.

• längtartillaug

Muminlina - välkommen hem.
    Har varit hemma i tre dagar nu med lilleman som är sjuk. Pippi rullar på videon för femtioelfte gången men men... I början har man sina principer men de är väl till för att frångå emellanåt!
    När det gäller lunch nästa vecka så är det nog bara onsdag jag kan då vi har jour på dagis både tis och tors. Fredag kan jag också men då får Carl följa med!?!
    Ha en go dag, längtartillaug.

• smilie

Lunch nästa vecka... jag kan bara måndag nu
    en väninna (tärnan) från östersund ringde och kommer på tisdag.

skall vi skjuta på det en vecka eller ta en lunch på stan?

• StinaJ

Jag har också fått reda på att jag bara kan måndag och tisdag nästa vecka eftersom det är lov ska jag jobba hela dagar onsd-fred.

• muminlina

Måndagen kan inte jag. Kanske vi kan skjuta upp det till veckan därpå? Då kan jag vilkan dag som helst. :)

• StinaJ

Verkar som det är bättre att skjuta på det... Eftersom jag jobbar så dumma tider så anpassar jag mig efter er... Bestäm något som passar så får jag se om jag kan...

• HanOchJag

Funkar bra för mig oxå nästa vecka..
    Nästa veckar är även då mässan är va??
    Eller det kanske är veckan därpå..
    Torsdagen där funkade bra för mig att gå på mässan..

Hur går det för er alla med planeringen??
    Har faktiskt suttit lite med M2b och snackat bröllop idag..
    Efter en timmas prat säger han helt förvånat...
    -Det är ju kul att planera bröllop..*S*

Känns lite mer legitimt att planera nu..

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare