• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • längtartillaug

Halloj. Jag tror jag kan på tisdag - hoppas det. Beror lite på hur mycket jobb jag har
    StinaJ - jag funderar på att gå på söndag. Skall kolla med min m2b också. Det känns som om man inte kan titta för mycket på allt som har med bröllop att göra nu.

• StinaJ

längtartillaug- Håller med, man vill se så mycket som möjligt... Tycer det är jobbigt bara att när man har det mesta klart och så får man se massa andra saker så börjar man fundera över om dessa vore bättre iallafall... Men underkläder har jag inte köpt än ialafall så det ska bli roligt att titta på...

• längtartillaug

Ja - underkläder och blommor. Skall fixa blomster till kyrkan, borden och buketter. Nyfiken på lite håruppsättningar också. Var det mellan 12-16 de hade öppet på söndag. Salong IT?

• StinaJ

ja här är det underkläder, lite håruppsättningar och kanske smycken som lockar. Och ja 12-16 salong IT.

• muminlina

Jag ska gå med en kompis och så ett gäng här från BT. Vi ska ses där kl 12. Bara att hänga på :)

• längtartillaug

Låter bra muminlina. Bestämmer inget säkert nu men vi ses säkert. Tänkte kolla om man kunde få barnvakt ett par timmar så man kan kolla i lugn och ro

• Titrania

Var exakt ligger salong IT.. -angelica smått förvirrad i denna stora stad- :D

• längtartillaug

Hej Titrania.
    Det ligger mellan Östra Hamngatan och Fredsgatan, en paralellgata till Kungsgatan.

• muminlina

Titrania - Ganska nära condeco var vi brukar fika :)

• Titrania

-ännu mer förvirrad än förut- :? :D

Kan vi inte träffas nånstans (typ kopparmärra) o gå tillsammans? Eller? Snälla! :p

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare