• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • Titrania

Stina, är du fortfarande här? Hann ju precis logga ut innan jag såg att du skrivit!!

• StinaJ

nja... jag är här igen... även jag sover om nätterna... haha

• Titrania

-ler- vad bra! Angelica heter jag. Mitt mobnr SKA ligga ute tidigare i tråden, men kan ju skicka det igen... ;)
    073-6456455

• StinaJ

Ok. Skicade mit nummer till dig nu...

• Titrania

mm, fick det ju! :) Har inte råd att skicka fler sms... ;)

• StinaJ

nej det är lugnt... det borde inte jag göra heller.... vi var ju utan hemtelefon i fem veckor efter stormen och fick i fredags mobilräkningen för den tiden... min räkning brukar ligga åp 6-800 den här gången 1700:- och det hade väl varit ok om inte sambons räkning också hade legat 1000:- mer än vanligt... och ingen ersättning för samtalen från telia.... dåligt!!!

• Titrania

Fy sjutton!! Det var ganska dålig stil tycker jag! Vi var utan telefon en vecka i somras och fick kvartalsavgiften av dem...

• StinaJ

Jo kvartalavgiften får vi men inte något för merkostnad på samtal... vi har fyra eller fem kvartalsavgifter gratis så kanske man är lite sniken om man vill ha extra för samtalen... hmmm.. visst att vi kan välja våra samtal men jag har varit tvungen att ringa sjukhus, arbetsgivare mm.. kan ju inte vänta tills fasta telefonen är tillbaka innan man ringer och sjukanmäler sig... eller vänta tills kvällen när det är billigare att ringa... och som jag har förstått det så får de som har teliaabonnemang på sina mobiler ersättning för samtalen men inte vi som har vodafone...

• Titrania

Nä, det är klart. Aja, de lever på andras misär. Det är bara så... :(

• StinaJ

Jo, det är ju så....

Hur var det på salong IT idag då????

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare