• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • längtartillaug

Hej. Kul att det är Gbg:are som också är vaken .
    Jag kanske också hånkar på imorgon - beroende på när ni går!

• HanOchJag

Jo då det är LUNNNGT...
    Går helst vid 10 -11 tiden om det funkar för er..

• Titrania

Hanojag, yeps jag är fortfarande på att gå imorrn! Morsan kommer hit ikväll så hon följer med, jag sa till henne att ni inte skulle ha nåt emot det.. :D
    10-11tiden känns nästan bäst för mig med. Modern får la följa med på de tider vi bestämmer! ;)

Stina, HOPPAS verkligen att det ordnar upp sig för dig!! -krama på-

• Princessdiamond

hejsan!
    hoppas det e ok om jag å sambon hänger på osså?
    titrania: tar du med din m2b?

• Titrania

princessdiamond, vi får se på det. Har hotat med att han blir hundvakt annars... :D

• StinaJ

Tyvärr följer inte jag med imrogon heller... får gå på mässan i helgen istället... måste sitta och tjata på läkaren imorgon istället... trist. Men nu börjar det lösa sig... Hoppas jag får må bra på nästa fika träff iallafall. Hoppas mässan är bra! Ni kan ju skriva ut hur den var så jag vet vad jag kan förvänta mig till helgen... *ler*

• Princessdiamond

titrania: vet att min pojke skulle bli väldigt glad om din kom med =) han vill inte va ensam med massa tjejer ;) känner sig utanför då..
    hälsa din babe det så kommer han nog me =)

vilken tid har ni kommit fram till nu då? mellan 10 och elva utanför SM?

• HanOchJag

Titrania SVenska mässan öppnar kl 11 imorgon så det är nog ganska onödigt att träffas 10.. Eller..Kanske ska bestämma att vi ses utanför SM kl 11 och tar det därifrån??

Blir det du + man + mamma+Princessdiamond +man och jag????

Har jag fattat rätt då??
    Loggar in imorgon bitti igen men lämnar mitt mobil nummer om du behöver höra av dig..

0733-343704

• HanOchJag

Nää missuppfatta det redan...

längtartillaug ska ju med ju..*skäms*
    Såg inte lilla dig ..

Ses imorgon..

• Princessdiamond

klockan elva utanför SM
    hoppas vi e vakna då ;)

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare