• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • Titrania

klockan 11 vid huvudentrén då eller? Så att inte nån (hostjagomammahost) står vid sidoentrén (den vid parkeringen) o väntar! ;)

Får se om Alec följer med. Han gnäller så mkt över att det kostar pengar... Surmupp.

• muminlina

ÅÅÅÅÅ jag vill ju också!! Ni måste lova att berätta hur det var. Och ha så kul och sug åt er all tänkbar inspiration och idéer ni bara kan!

*längtar till lördagen när jag får gå på mässa*

• Titrania

Klart vi berättar Lina!! ;) Så du kan längta ännu mer! :D

Alec gick precis (om än motvilligt) med på att följa med imorgon. Tycker eg inte att det är mer än rätt. Det är trots allt vårt bröllop, det är ju inte direkt morsan jag ska gifta mig med! :P

• Princessdiamond

du får säga till människan att visa lite engagemang!! som du säger så är det verkligen inte mer än rätt. han borde ju vara intresserad av att det skall bli så bra som möjligt på ER dag!
    jaja, han tycker nog det känns bättre när han träffar min pojk.. så kan dom känna sig utanför tillsammans ;)

• Titrania

Har ju glömt berätta förresten:
    Svärmor ringde igår o berättade att de fått "schemat" för Odd-Fellowlokalen där vi ska ha festen, och sa att den 10/9 är det bokat för styrelsemöte!!! Fick jätteont i magen o ville eg ringa farfar (som skött "bokningen" av lokalen) på en gång, men kunde inte för en kompis som vi inte berättat för om bröllopet var här...
    Så jag fick ringa farfar nu imorse o fråga vad som hänt, om det blivit felbokat, missförstånd eller vad som helst! O fick till svar att jag inte behöver oroa mig, det är fixat.
    Men det står ju ingenting om nån fest tyckte jag... O farfars underbara svar: Du tror väl inte jag skriver det?!
    Det visar sig att farfar är ordförande o det ska inte alls vara nåt styrelsemöte... -och Angelica pustar ut-

• Princessdiamond

huvudentrén kl elva alltså...
    ses där

• längtartillaug

Hej mässtjejer. Elva passar tyvärr inte mig då jag skall vara på tandkontroll med min tvååring. Hoppas ni får en härlig tur. Jag och min m2b skall flanera runt hela eftermiddagen imorgon. Jag har tur som har en sambo som tycker det är kul att hänga med på sån´t Tänkte testa champagneprovningen på Hushållsmässan också. Lite pirrigt inför morgondagen. Ni måste berätta lite i em/kväll hur det var. Tips!

• Titrania

Då blir det jag o Alec, princessdiamond + sambo, o Hanojag då? Ingen mer? Aja, mitt mobnr ligger ute här så är det nåt så slå en signal...har inga pengar att svara på mess tyvärr... :(
    Synd att du inte kan komma med Längtartillaug...

• HanOchJag

längtartillaug Synd at du inte kan följa med..Men du får det säkert lika mysigt med M2b som med oss..Troligtvis mysigare..*S*

Vi andra ses kl 11 vid STORA ingången..( Titrania )

Ska skriva upp numret ditt ifall det är jag som velar bort mig..

• Titrania

-skratt- tycker att du ska vara snäll mot mig! ;) Glömde ju, mamma är ju med oxå! :D

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare