• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • Titrania

Det enda braiga jag kan komma på är att man fick "rabattkuponger" på en del butiker, typ 20% på Matton... -mysa-

• muminlina

ah... jag som trodde där skulle finnas en massa kul....

• Titrania

Lina, det kanske är skillnad på em eller helg oxå? För vi missade alla visningar o sånt.. Eller rättare sagt, vi orkade inte stanna till efter tre...

• muminlina

jo det är sant... fanns där mycket tiaror?

• Titrania

njae...en del... Men inte mkt mer eller mer annolunda än det som finns i butikerna...

• StinaJ

Tråkigt att ni inte fick bättre intryck av det än så... själv ska jag dit på lördag... Vill inte missa den även om den kanske inte är jättemycket att ha... Ska bli spännande iallafall!

• StinaJ

Hur var det med underkläder där förresten????

• muminlina

Jo jag tycker också att det ska bli spännande.. men nu har man ju inte så höga förväntningar när ni säger att det inte var så mycket. Och det är väl iofs bra så blir man inte besviken iaf :)

• Titrania

underkläder? En liiiten vrå...

• Titrania

som sagt, vi stannade inte till showerna... Men men. Jag tror att de flesta här redan har all koll! ;)

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare