• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • StinaJ

roligt!!!! ska läsa det nu!!!

• HanOchJag

Titrania Skickade min mejl adress igår men den fick visst inte skickas..
    jAG gjorde ju reklam....FÖr min KATT...

AJa vi försöker igen..

Lindathomassen@yahoo.se

• StinaJ

HanochJag- fy på dig inte göra REKLAM. Och särskilt inte för katten.... *ler*

• Titrania

-skratt- ska skicka över några bilder på en gång! Självklart tycker ju jag o Alec att hon är världens sötaste... Men gör inte ni det.. så synd för er! ;)

• Titrania

Åh förresten.. TÅRTA!! Yummie! :D

• längtartillaug

Halloj halloj
    Var på mässan igår. Började på Hushållsmässan i vinavdelningen där vi kände ett par personer så vi fick några glas och lite smaskigt att äta. Fortsatte till Bröllopsmässan, lite vingligt .
    Där var inte så mycket att hämta precis som ni sa men jag köpte mitt hjärtformade ris. Hade ändå tänkt köpa det så nu sparade jag 49 kr plus 89 i frakt. Tack för det.
    Vi var med på champagneprovningen också - älskar bubblor.
    Ha en go helg

• muminlina

Ja då har jag också varit på mässan. Blev ganska nöjd iaf då jag hört så mycket dåligt om den så hade jag inga höga förväntningar. Men tråkigt att de inte hade några tiaror, eller väldigt få iaf. Jag hade turen att vinna tallrikar i lotteriet så jag är glad :)
    Men så stort var det ju inte, jag kollade mest på frisyrer och blommor. Bra att gå på modevisningen.

• HanOchJag

Titrania Hon är ju super duper söt. Om du vill ha Bilder på Helmut the CAT så säg till.. sÅ ska jag skicka till dig. Om nu detta kommer genom filtret vill säga..

muminlina Va bra att ni hade det bra på mässan och att du blev nöjd..
    Jag gick ju dit med VÄRSTA förväntningarna och blev väl därför besviken.. tur att någon/några blev nöjda med sina besök..

• StinaJ

Idag var jag på mässan. Jag tyckte att det som var var trevligt att titta på men det var ju inte mycket... Och för mig som mest var ute efter underkläder så var det inte så bra... Tråkigt att man redan har köpt så mycket till bröllopet annars kanske man skulle ha mer behållning av den.. Vågade inte riktigt titta på klänningar och sånt nu om man skulle få beslutsångest (det får jag ofta) och vilja ha något annat än det man redan har...

• Titrania

Hanojag, visst e hon!! :D Klart att jag vill ha bilder på Helmut the cat! ;) Syntes liiiite dåligt på telefonen! :)

Lina, när var det häringa tårtsmakeriet i Linné?

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare