• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • StinaJ

ja det hoppas jag också! messar dig om jag inte gör det. måste ringa min läkare och se till att bli sjukskriven. Jag ahr nämligen haft problem med ont i bröstet i fyra år nu och ingen gör något!!! idag gick det över gränsen och jag orkar inte längre!!! Hur kan de förvänta sig att jag ska kunna jobba som personlig assistent och ta hand om en blind tjej när jag får dessa attacker då jag får så ont att jag knapt kan ta hand om mig själv????? Jag är så arg just nu!!!

• längtartillaug

Hej tjejer. Ledsen att avboka så här sent men jag har så mycket jobb att göra. Hinner inte komma ifrån idag. Bestäm gärna ett nytt datum. Hoppas att ni får en go fika. Skall försöka smsa någon också om ni inte är inne innan ni går!
    Kram

• muminlina

Tjoho! Det var trevlig fika idag, även om vi "bara" var jag och Titrania. Synd att ni andra inte kunde komma. StinaJ du har ju verkligen otur när det gäller våra träffar. Hoppas du kan följa med nästa gång!

• StinaJ

mumilina- ja det känns snart som ni borde tro att jag fejkar för jag är blyg elle3r nåt... håller på att få spelet på all oturen nu... men vem vet, det kankske är svärmor som håller i voodoodockan... hihihi

• Princessdiamond

det har antagligen inte blivit bestämt när ni ska gå på torsdag.. med tnake på hur få ni blev på fikat..

frågar ändå, för säkerhetens skull ;)

kram

• muminlina

StinaJ - tycker nog bara synd om dig och din otur och din svärmor ;)

Princessdiamond - ne vi pratade inte om det då jag inte ska med på torsdagen

• Princessdiamond

vad trist att du inte skall med...
    ska du gå ngn av de andra dagarna?

• muminlina

Jo, jag och min m2b och ett kompis par till oss som också ska gifta sig ska gå på lördagen. Känner att jag inte har råd att gå två dagar :(

Men vi får väl fika snart igen :)

• längtartillaug

Vill också att vi fikar snart igen då jag inte kunde vara med idag. Sov er skönhetssömn nu och var inte uppe för länge - även om det är svårt att slita sig från BT.

• HanOchJag

Titrania ska vi gå på mässan imorgon??
    Är du fortfarande på???
    Känner att saker börjar lösa sig och jag nog orkar gå endå..vill lixom inte missa det..
    Kan ju bestämma tid om du fortfarande vill.. :-P

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare