• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • StinaJ

Antar att ni har nya Amelia brud&llop. Annars kan jag ta med den... Jag har inte så mycket i pappersform men jag tar med det som jag har... Ska bli kul att träffa er allihop imorgon.

• HanOchJag

Hej hej flikkor.

Välkommen tillbaka Smilie..
    Tror tyvärr inte att jag kan lyckas ta mig till fikat imorgon flikkor..

HAr som sagt lite eller ganska mycket familje grjejer som behövs fixas..

Förhoppningsvis kan jag komma med på mässan på torsdag men jag hör av mig..
    Allt beror på hur det ordnar sig..

Kram linda..

• Princessdiamond

vilken tid är det tänkt att ni skall till mässan på torsdag? jag och min sambo skall också dit och hade tyckt att det vore roligt att göra sällskap med lite fler..

/Princess

• Titrania

Stina, så fossingen mår bättre nu? Vad skönt! :)

Ajdå hanojag, låter inge kul... :( Hoppas att det snart ordnar upp sig! Aldrig kul med "familjetrassel" vad det än må vara... -krama på-

Princessdiamond, tror inte vi har pratat om det än, lär nog komma upp imorrn! -Angelica TYCKER verkligen att du ska med på fika!- :D :p

• Princessdiamond

jo, jag vet.. och det hade varit jätteroligt! men som du vet så har jag ju förmiddagarna ihop med pojken.. du har kvällarna med din...
    kan ni inte planera in en fika på någon eftermiddag ist? ;)
    eller så kan vi kanske gå på parfika någon gång *le*

• muminlina

Parfika vet jag inte om det är så populärt.. min m2b tycker nog jag pratar alldeles tillräckligt om bröllopet här hemma.. om vi då skulle gå på fika med andra som ska gifta sig kan det bli lite för mycket :)

Men jag och Matilda kan aldrig få nog! :)

Vi ses imorgon kl 11:00
    Tråkigt att du inte kan följa med HanOchJag. Men det blir garanterat fler tillfällen :)

• StinaJ

Titrania- jo då foten är mycket bättre men nu har jag varit på akuten i x antal timmar för ont i bröstet... uppenbarligen är jag frisk men mindre ont har jag inte för det... jag är iallafall hemma... det kanske är de kosmiska krafterna som är emot mig... haha

• Titrania

Nää stina det kan inte vara sant! :o NÅN vill inte att du ska träffa oss helt enkelt... Du känner inte till nån som kanske utövar voodoo? :? :p ;)

• StinaJ

Nej inte vad jag vet... men jag känner en spåtant.... haha och så är svärmor lite inne på sånt också.... hmmmm

• Titrania

hmm...får ta sig en funderare på det där då mao? :p
    Hoppas hoppas verkligen du kan komma imorrn!!

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare