• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • muminlina

Titrania - 9'e mars. 16:00-20:00
    Precis brevid där var jag bor. Deras tårtor ser jätte fina ut.. ska bli spännande att se vad de smakar :)

• Titrania

Ska vi bestämma date? ;) Vet inte hur Alec jobbar, han börjar på sin heltid imorgon! :)

• muminlina

Titrania - jag ska dit efter 5 någon gång. När hade du tänkt gå? klart vi kan gå ihop isf.

• Titrania

Har inte tänkt nånting alls, ville höra med er först! ;)

• HanOchJag

Snö Snö Snö... *bläk*

Nu vill jag ha SOOOL....

Titrania lägg ut din mejladress..

Pretty pretty plz..

• Titrania

Hanojag, ah, kanske kan underlätta? ;) Antog att du hade kvar den på mejlen, men här kommer den igen!
    titrania@ynot.nu Kan ta emot i princip hur stora bilder som helst... :D

• muminlina

HanOchJag - Jag tror detta är ett skämt... det kan inte vara såhär illa... det KAN INTE vara såhär mycket snöööö!!! Det var ju vårväder nyss... *snyft*

• StinaJ

Jag håller med er om denna hemska snön!!!!! Usch... Men hunden tycker om det iallafall.. Någon som är glad. Och sambon hoppas på att vi ska bli insnöade så vi inte kommer någonstans och bara kan ligga i sängen hela dagen.. haha.

• Titrania

-skratt- det gäller att se det positiva i saker o ting Stina! Hur är det med dig förresten?

• StinaJ

Jo det är väl så.... Jag kanske också ska hoppas på det... kan ju var lite mysigt...
    Jo då det är bra men man ska väl inte bestämma nåt mer med er, då går det väl illa igen antar jag... hihi.. får väl ta poch hoppa på i sista sekund nästa gång och se om det går bättre *ler*

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare