• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • Titrania

-skratt- stina, du har vunnit en grön traktor i valfri färg!! :D
    O förlåt mig mitt urkassa minne, men när ska ni knyta banden?
    o skönt att nån mer än jag tycker det är onödigt med färgtema-frimärken! -fniss-

• StinaJ

tack titrania- jag tar traktorn i ljusblått/grått/grönt eftersom det är vårt färgtema, sen vill jag ha guldfälgar på den också eftersom vi hade guldhjärtan på inbjudan....

nej jag håller med om denna matchningshysteri, jag tror ärligt talat inte de bröllopen blir roligare för det... (kanske tvärtom) jag bestämde mig igår för att ha helt vita tråkiga papper till festprogrammen, tror inte någon kommer bry sig för att jag inte har samma svindyra papper som till inbjudan....

• Titrania

Nää, det tror inte jag heller. Är man inte stressad innan, så blir man väl! ;)
    Vad det gäller festhäftet kommer "omslaget" vara i samma papper som inbjudan, men det beror mest på att de papprena bara går att köpa i 100-pack! :D

• Titrania

(Förresten, traktorn kommer med posten!) :D

• StinaJ

ja jag funderar också om förstasidan ska vara det... men jag vet inte...

tack för traktorn, jag väntar vid brevlådan går ut nu....

dags för jobb... men sen är det helg fy f*n vad skönt!!!!

• StinaJ

just det 9/7 är det dags...

• muminlina

Måste medge att jag tycker det är kul med fina frimärken.. vill inte ha någon från kungafamiljen med på mitt bröllop :) kanske fånigt.. men sålänge man kan välja utan extra kostnad så tar jag hellre fina fåglar i "min färg" än drottning silvia. Men alla gör ju som dom vill... ville bara försvara mig lite då jag även gjort inlägg i tråden ni pratade om :)

• Titrania

-ler- men egentligen Lina, vad gör de frimärkena om hundra år? -Tycker ändå att man får göra som man vill-

• muminlina

Om hundra år finns det säkert inga frimärken.. och bröllopsinbjudningarna skickas säkert genom strålning eller nått :)

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare