• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • Titrania

Förresten guppien, om du läser på fler trådar här så inser du att din sambo inte är den enda som inte hjälper till! :D

• smilie

Tritania: jasså *skratt*
    På tisdag , ja men då hänger jag på minsann. Frulle på stan är inte helt fel

• Titrania

Kul smilie! ;)

Förresten Lina, jag har ju glömt fråga.. Hur gick det med klänningen du hittade när vi var ute? Var du o provade den?

• StinaJ

Välkommen guppien!!!!

Kul att se dig ingen Smilie!!!

Börjar känna mig lite utmobbad nu för att jag inte får följa med på tisdag.... Vill nog inte träffa er iallafall, så elaka som ni är... HAHAHA

• guppien

Tack för det StinaJ

Mmm Titrania, jag har förstått att de flesta karlar är ungefär som min *ler*. Förresten så är jag, lr vi menar jag , påväg att boka Wiwi Aronsson som fotograf..Vet ni om hon e bra?

• HanOchJag

muminlina ja känns som jag fastnat i en stor ler pöl...*HMM* Sitter just nu och funderar på FÄRGER och klädsel..Kommer tyvärr inte längre då jag inte vet vad jag vill eller hur..*usha* Men ni får hjälpa mig komma igång igen på tisdag..

Ska bli kul att träffa er..

guppien kul med en till..Kommer du komma med på tisdag??

Titrania Vännen klart jag kommer ,.Saknar ju er..*fjäskar järnet*
    Skickar lite mejl till dig nu med misse månsen..

• HanOchJag

välkommen tillbaka smilie...

• Titrania

Hanojag, blir glad då jue! ;) -gillar fjäsk- :D

• Titrania

Inte fått nåe mail än... kanske inte hunnit?

• Titrania

Fått bilderna nu Linda, han är ju helt bedårande!! :)

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare