• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • StinaJ

guppien- nä, jag förstår dig... men du behöver nog inte vara orolig... tror det är mig de har bestämt sig för att mobba ut....

ja, jag har beige mockajacka med lurv vid haals och ärmslut, men det behöver ju inte ni veta... haahaa

• smilie

Hallå
    Jag kan inte komma i dag , måste hjälpa sambons morfar till läkaren klockan 09.
    kram på er

• StinaJ

smilie- synd att du inte kan komma! hoppas det går bra hos doktorn då.

• HanOchJag

guppien klart du kan komma..The more the marrier..

StinaJ va synd att du inte kan komma..
    Å det där me jackan var ju helt onödigt..Varför skulle vi veta d??

Flikkor vi ses kl 10..
    Ser fram emot det.
    Ses om en stund..

• HanOchJag

smilie V synd att du inte kan. Men förhoppningsvis nästa gång.

• StinaJ

Ja jag vet att det var helt onödigt.... men jag vill ju också va med i gänget ju...

• Titrania

Otroligt, det var Smilie som inte kunde idag! Hoppas att det inte är nåt allvarligt med morfar... :(
    Men vi ses om en o en halvtimme, vi andra.

• StinaJ

någon som har ett tips vart jag kan parkera???

• Titrania

oj..sorry. Jag kör inte bil i den här stan. Finns det inte parkering i nordstan? Det är ju ganska nära iaf.

• Princessdiamond

antar att ni läser detta först när ni kommit hem igen..
    så antingen då eller redan på er fika idag om någon hunnit läsa detta..
    ni kan kanske planera in en ny fika relativt snart? om någon vecka är kanske lämpligt? jag är jättenyfiken på att träffa er och det är roligt att prata med folk som förstår problemen man har.. en kille kan inte riktigt sätta sig in i det...

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare