• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • muminlina

Princessdiamond - då det är fjolårets modell så finns det ingen bild på deras hemsida. Tyvärr har jag ingen annan bild på den heller.

• StinaJ

guppien.. ja det skulle ju ha varit sååååå bra... men som synes så gör ju alla allt för att jag inte ska kunna komma.... hahaha.... så jag får väl försöka nästa gång igen då.... hihihi

• muminlina

StinaJ - Ville bara säga att du tar detta så bra! Jag menar, du är glad och positiv även om vi gör allt för att du inte ska kunna komma. Tummen upp åt dig! ;)

• Titrania

:D Det är så underbart att komma in o läsa denna tråden när man är lite nere...

Jag misstänkte nästan att du köpte den Lina, du var ju helt till dig när vi var där! ;)

• Princessdiamond

sluta! jag blir ju jättenyfis
    kan ni inte förklara ungefär hur den ser ut då?

• StinaJ

muminlina- ja, man får ju bete sig som en vuxen trots att ni andra är som ett gäng hogstadieungar som försöker mobba ut den svagaste... *asg*

• guppien

Stackars StinaJ..tror faktiskt inte att jag har lust att gå när dom e så taskiga mot dig
    Men OM jag nu mot förmodan skulle dyka upp, hur känner jag igen er andra då?
    Jag har jeans o svart jacka, brunt halvlångt hår. Rätt alldaglig tror jag!
    Nu ska jag iväg till jobbet snart.

• Titrania

Guppien; Svart jacka med röda/vita detaljer, antagligen palestinasjal. Å en lila mapp med bröllopsgrejor! ;)

• muminlina

guppien - mörkgrön jacka, ljus beige barnvagn

• Titrania

Det ska bli så skoj o träffa er igen... Saknar er änna mellan gångerna! ;)

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare