• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • Titrania

Hm, måste bara säga att jag vart lite besviken på engelska tårtkompaniet (hette det väl?), inte så värst goda "mousser" heller. Det blev lite mycket... :( Men men, vi blev kvar där en stund, jag o Princesdiamond o kollade på fina tårtor i tidningar! :)

• StinaJ

Titrania- Trist att det inte var så mycket att ha idag då.... Men kanske gott med lite tårta ändå....

• smilie

vad tråkigt att det inte var nåt i går.
    Tänk er tjejer snart är det vår och sedan kommer tiden bara att springa iväg.
    LÄngtar efter att träffa er ju, var en evighet sedan , behöver ventilera lite ideer

• HanOchJag

Vi har saknat dig oxå SMILIE när vi träffats..
    Får se till att alla kan nästa gång vi ska träffas..Och att StinaJ ABSOLUT inte kan då heller..Brukar funka bäst då..

Titrania Nu har Helmut vart ute och satt på grannflikke katten flera dagar i rad..*S*
    Verkar dock inte så hemma på det planet då han mest "glider" runt på ryggen på henne..*asg*
    Men men övning ger färdighet..
    Det mest otroliga är ju att dom inte är speciellt blyga utav sig..
    Mitt på GÅRDEN när hela grannskapet ser PÅ..

• smilie

Men hörreni tjejer!
    VAD sägs om att träffas ute, käka lite och ta en utgång sometime?

• muminlina

smilie - det låter trevligt! När när när? :)

• HanOchJag

Säger som muminlina ..När när när???
    Skulle vara riktigt roligt..

• Titrania

Hanojag, LOL! ;) Men... Yuna kanske inte blir så glad på honom om hon får reda på att han haft andra! ;)
    Utgång låter väldigt trevligt. Får bli efter lön dock...

• muminlina

Titrania - såg också den tråden... låter kul, men : 1. kostar en del 2. skulle hållas utanför gbg så jag har svårt att ta mig dit 3. jag behöver det ju eg inte då jag redan gjort mina kort.

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare