• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • muminlina

StinaJ - ja det är verkligen synd... men tro inte att vi tänker byta tid så att du ska kunna följa med ;)
    Jag kan också på tisdagen kl 10.

• Titrania

Ska vi spika det då? Frukost på Condecco istället för fika? ;)

• muminlina

Titrania - det låter bra! Tisdagen den 8'e kl. 10:00. Kan hända att jag blir några minuter sen, beror lite på när Matilda vaknar. Vill inte väcka henne. Men om jag inte är vid kopparmärra kl 10:00 så kommer jag till condecco så fort jag kan.

• StinaJ

Då får ni ha det så trevligt när ni träffas klockan 10 vid kopparmärra på tisdag då...

• Titrania

Okej Lina, schysst att du förvarar! :D
    Trist Stina, att du inte kan komma med den här gången HELLER! ;)

Nu ska jag bada... -myyyyyys-

• Titrania

hm.. förVARNar skulle det ju vara ju... :D

• HanOchJag

Hej hej flikkor..fan va trist att man inte finner lusten till att hoppa in här mer än någon gång ibland..

Har suttit och gap skrattat åt era inlägg..Mysko det där med SMILIE..kanske hon inte tycker om oss längre. =0/

Tisdag fika jag är på..StinaJ va SYND att du VERKLIGEN inte kan följa med..Hoppas man kan träffa dig en annan gång. ;0)

Jag kommer till kopparmärra då..Skulle egentligen tvätta den dagen den tiden men det löser sig förhoppningsvis,kanske kan ta tvätten imorgon istället.,

• Titrania

Hanojag, det ÄR bara så ibland...

Tvätta kan du ju göra vilken dag som helst, men fika med oss! Det du, det gäller att ta vara på de stunderna! :D ;)

• StinaJ

Ja det gäller att ta tillvara på de stunderna... hmmmm... nej jag ska nog vara hemma och tvätt jag tror jag... *asg*

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare