• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • längtartillaug

Tack för idag tjejer. Mysigt med lite bröllopssnack bara tjejer emellan. Hittade ni något på Format? Jag bara väntar på att få det jag beställt så jag kan skicka ut inbjudningarna. Är pysselsugen.
    HanOchJag - hörs ikväll (spelar badminton mellan 19-21)
    Kram

• StinaJ

Hej allihop. Tack för idag! Trevligt att äntligen få träffa er... Ska väl lyckas i fortsättningen också hoppas jag.

• Titrania

Format tyckte jag verkligen inte om. Matton däremot, mumma! ;)
    Ja Stina, vi får nog fortsätta i den här stilen tror jag! :D
    Ny fika om en vecka Princessdiamond, vette 17 om jag har råd iaf... :(

• Titrania

Ohhh åså tårtsmakeri imorgon! -mumsmumsmums- :D

• StinaJ

Kan vi inte fika igen annandag påsk eller är det inget öppet då??? då har man (jag) ju fått pengar och jag är åter hemma från Linköping/Norrköping som jag ska till över påsk. Om ni vill ha mig med den gången förresten ....

Hoppas det blir gott på tårtsmakeriet imorgon, trist att jag slutar så sent... Men som sagt så är jag int mycket för sötsaker ändå...

• Titrania

När är påsk? -nollkoll-
    o nä, Stina, vi vill inte ha dig med igen! :D ;)

• Princessdiamond

inte nästa vecka!! någon vecka framöver.. ;)

• HanOchJag

längtartillaug Hoppas du kommer in och läser här..
    Kan tyvärr inte komma på söndag.Men om du hojtar till nästa gång det blir något sådant möte så kan jag säkert ordna så jag kan komma.

Flikkor tack för igår...Var riktigt trevligt. Som Titrania sa Format va inge å ha med Matton däremot..JÄTTEBRA:.Kamran (M2B) ÄLSKADE dom lila korten..Så nu är inbjudningskorten bestämda iallefall..Älskade även tygerna men vi är båda osäkra på den mörka färgen.Ska gå dit idag tillsammans och kolla. *yippie*Kanske blir att vi bestämmer oss för något och kanske till och med köper det..*linda glad*

StinaJ Du får ABSOLUT inte följa med nästa gång heller, Vi hade så himla kul utan dig..Tycker vi kan fortsätta så..

• guppien

hej!
    nä Format va inget vidare..funderar på Arkivet? Så Matton va bra? Hrm..*funderar*

Kan inte nästa v, men det blir en annan gång

• StinaJ

Nej men det låter ju bra att ni inte vill ha med mig nästa gång heller...

Titrania- annandag påsk är 28 mars i år...

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare