• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • muminlina

Titrania - Jag köpte den!!! Samma kväll gick jag och Juha dit och så köpte vi den! Det var klänningen med stort K, och så på rea också. Perfekt!

Vad gäller vår planering så har vi kyrka, lokal, klänning, inbjudan till finland ivägskickade, solist till kyrkan, tärna, bestman och toastmaster klara och några fotografer vi funderar på. Börjat planera festprogram, bordsdekorationer mm.

Smilie- kul att du är tillbaka! Hur har det gått i malmö? eller när var det du skulle dit?

• HanOchJag

JAG VET...Han är såååå vacker..
    Kanske ska bestämma en dag då vi parar ihop dom..Asså parningen får dom ju bestämma över själva ,,*fniss* men att dom får träffas iallefall..Men d kan vi snacka mer om imorgon..

• guppien

HanOchJag, låter som ni brukar ha skoj på era träffar Hm..jag kan imorgon jag med. E det ok om jag som e helt "grön" hänger med då?!

• muminlina

guppien - självklart.. alla förutom StinaJ får komma ;)

• muminlina

StinaJ - som du märker är vi väldigt måna om att du har så svårt som möjligt att komma denna gång. :)

• guppien

muminlina *asg* Jag gör nog det då
    Var det 10.00? Var? Kopparmärra?

• muminlina

guppien - jupps, 10:00 vid kopparmärra. Sen går vi till condecco (eller det har vi gjort de tre gånger vi träffats

• StinaJ

muminlina- ja jag märker det... jag får bara svårare och svårare att komma... *asg*

och guppien "om jag skulle komma" då är jag lika grön på träffarna som du för det har alltid tillstött något som har gjort att jag inte kan komma... och tyvärr så går det ju inte imorogn heller... hahaha...

• Princessdiamond

alltså, nu blir jag ju jättenyfiken på denna klänning med stort K!!
    det finns ingen bild så man får se?
    *titta bedjande*
    själv kan jag inte bestämma mig..
    vet inte om det e tur eller otur att jag har lång tid på mig...

• guppien

Hahaha StinaJ, vi får väl ta varann i hand då Jag kanske skulle vänta till en dag då du kan...*ler*

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare