• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • StinaJ

muminlina- självklart gör alla som de vill, vi fick nån slags frimärken med blommor tror jag.. men visst kna man erkänna att även jag tittar och bryr mig om sånt som jag inte skulle göra i vanliga fall inför bröllopet... lite bridezilla är man allt...

• StinaJ

smilie förresten, hon verkar ha försvunnit eller nåt??? har hon skrivit här på länge??? såg att hon hade gjort ett inlägg i en annan tråd i tisdags nämligen...

• StinaJ

Fika förresten- ska ni bestämma nåt nästa vecka så jagkan säga att jag inte kan komma bara för att i sista sekunden bestämma mig och dyka upp iallafall så inget hemskt händer mig innan som det brukar... haha

• muminlina

Det låter ju konstigt att smilie skulle ha lämnat tråden. Hoppas hon dyker upp här igen :)

FIka tycker jag låter bra, men StinaJ får ABSOLUT INTE komma ;)

• StinaJ

Ja jag tycker också det verkar konstigt....

Och angående fika så kan jag ABSOLUT INTE nästa vecka men tre veckor efter det så kan jag VERKLIGEN så nästa vecka passar bäst om jag inte får följa med......

• muminlina

StinaJ - när nästa vecka ppassar sämst föe dig då? :)

• StinaJ

måndag eller tisdag, lite tidigare än ni brukar träffas, kanske vid tio passar mig allra sämst...

• muminlina

Men då tycker jag vi bestämmer på måndagen eller tisdagen kl 10. Vem vill följa med? Men om inte någon annan kan så fikar jag gärna själv också :)

• Titrania

-skratt- för mig passar tisdag bäst, har (äntligen) fått tid hos kurator på måndag nämligen.

• StinaJ

Jag kan INTE då som sagt...Synd men jag kanske kan nästa gång...

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare