• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • HanOchJag

Titrania tycker synd om dig med din förkylning..kanske borde kolla upp den hos fabro doktorn..finns en massa "förkylningar"som går nu där man behöver penecillin eller antibiotika för att bli av med den..hoppas du kan förlja med på torsdag..Jag ser framemot att träffa er alla..

• Titrania

Tror inte jag bahöver gå till mannen i vit rock, mår redan mkt bättre! ;)
    Har hittat mönstret till min tärnas klänning nu oxå! Ännu ett orosmoment mindre... :)

• HanOchJag

Titrania syr du dina klänningar själv?? sitter här och funderar på "mina" Skulle så gärna vilja sy dom själv, men tror jag lästa här att det betyder otur eller nåt..Är det det om ens mamma syr den för en oxå..*S* Har ni några hemliga sidor där man kan hitta mönster och sådant kul till sina tärneklänningar osv??

Var det kl 11 på torsdag vid kopparmärra??

• smilie

god morgon allihopa!
    Söndag...
    Snart Onsdag o då åker in m2b till USA en vecka *suck*
    Kan man längta efter nån innan de åkt,
    Vet ni vad jag gjorde i Fredags, var på Ullared Vuxenpoäng

• Titrania

Hanochjag, mamma o farmor syr mina klänningar, hade inte vågat själv! :D

-skratt- smilie! Absolut vuxenpoäng på att åka till Ullared!

Är förresten frisk nu (tror jag) så jag är med på torsdag! ;)

• muminlina

kul med ullared :) var det massa folk där?
    Bra att du är frisk Titrania. Har vi bestämt 11 vid kopparmärra på torsdagen nu då?
    HanOchJag vad heter du? :)

• Titrania

Det verkar nästan spikat kl 11 på torsdag tycker jag... :)
    Är det förresten nån som har "årsdagarna" o deras betydelser? Typ som 1-årsdan är bomull o liknande. Isf SNÄLLA ta med på torsdag! Vill ha o visa m2b! ;)

• HanOchJag

muminlina Linda heter jag.. Hur vet jag vem alla är? Och vad heter ni???

Titrania aha..okej..då är det så man ska göra *S* vill ju få min klännign exakt så som JAG vill..

smilie är det fortfarande vintergrejor som gäller på Ullared eller börjar våren och sommaren att trilla in där..Futsingen va kul att åka dit..kanske skulle ta och övertala mannen snart.*ler*

• smilie

Det var nästan inget folk alls på ullared
    Vårgrejorna hade börjat komma . Köpte lite kläder till lillan,
    Hanojag: Jag har mörkblå barnvagn.
    Jag tar med årsdagarna, i have them

• HanOchJag

Jag kan ta med lista på årsdagarna.Men har nog tyvärr inte betydelsen..vill du ha den på svenska?

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare