• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • HanOchJag

*s* ja jo det är väl det..Kändes lite dumt att skriva då ni alla redan har träffats men tänkte att jag chansar och ser vad som händer..

• Titrania

men vi är bara fyra st som träffats en gång än så länge! ;) Du är mer än välkommen nästa gång HanOchJag!

• HanOchJag

Åhh va bra. Ser fram emot det.Var det du som skulle på intervju Titrania ??

• muminlina

Hejsan HanOchJag! Välkommen :) När planerar ni gifta er. Förstod att ni inte bestämt datum.. men bara på ungefär :)

• HanOchJag

hmmm ja med tanke på att han inte friat (på riktigt) ännu så har vi inte pratat om datum..Men som vi har bestämt så ska vi väl förlova oss på riktigt inom ett halvt år.Och om jag får min vilja igenom så blir det bröllop till nästa sommar..Våren sommaren 2006.Så jag har gott om tid..*S* Känner att jag gärna vill ha det oxå så man kan få sitt dröm bröllop.När ska ni gifta er? ganska snart va? har fått den uppfattningen när jag läst era inlägg här..

• muminlina

Vi ska gifta oss 10/9 :) Tycker det är låååååååååååååååångt dit. Men planeringen är i full gång. Känns spännande.

• HanOchJag

muminlina ja det kan jag förstå..måste vara en oerhörd känsla att äntligen få göra det som är varje (nästan iallefall) flikkas dröm.Ser fram emot mitt bröllop ox..När det nu blir..*S* Vill kunna böärja planera på"riktigt"så folk slipper tro att jag e helt galen..*LER*

• muminlina

hehe.. jag tror nog att när det gäller att planera sitt bröllop är vi alla mer eller mindre galna :)

• HanOchJag

Jo så sant som det är sagt..*S* skönt att veta att det inte bara är jag då..ska ni gifta er i Göteborg eller kommer ni ta det någon annanstans? Var det en ide rik kaffe träff ni flikkor hade..=0)

• muminlina

vi ska gifta os i gbg. I S:t Birgittas kapell. Sen har vi festen i Caroliner Wijk.

Vi fikade i 3 timmar.. så nog kom det fram en hel del matnyttigt :)

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare