• gladhannapanna

20/8 -05

Vilka fler ska gifta sig den 20/8 nästa sommar? Hur långt har ni kommit i planeringen? Vi har bokat kyrka och lokal. Värdpar och toastmaster är tillfrågade, solist i kyrkan ordnad (bästa väninnan), likaså trumpetspelandet i kyrkan (svåger). Trensport till festlokalen för oss är fixad. Klänningstyget beställt och en kollega ska sy. Vi har funderat kring gästlista och inbjudningar. Men det känns så himla långt kvar!!!!! Hur går det för er andra?

• Svar på tråden 20/8 -05
  • Grytan

Vi ska oxå gifta oss 20 augusti 2005!

Tänk vad många vi är... Men vi har inte kommit speciellt långt och jag börjar iaf få lite panik. Kyrkan är bokad, och vi letar desperat efter en lokal som passar, vilket inte är helt lätt.

Jag vill börja med inbjudningskorten, men min blivande tycker det är för tidigt. Har han rätt?

Lycka till allihop!

• gladhannapanna

Jag och en kompis ska göra våra inbjudningskort och sambon och jag ska välja ut och köpa materialet. Jag vill att vi handlar i januari så att vi har gott om tid att tillverka dem för att skicka i mars. Visst är det mycket tidigt att skicka ut inbjudningar, men vi har många långväga gäster och det är ju trots allt i semestertider!

• Brud aug 2005

Vi har redan gjort en prototyp för inbjudan :)
    Idag var vi och kollade på frockcoat till m2b... kul att se hur stilig han blir....

• Englabarn

Jaaaa d mesta börjar lösa sig här *nu kan man ju längta* -vilken känsla!!

• gladhannapanna

Vi har beställt materialet till inbjudningskorten idag.^*pirr* Det börjar hända saker nu! Det var svårt att välja stämplar, färger, papper mm. Men vi tror att det kommer att bli fina kort till sist!!!!

• annizzen

Här är en till som gifter sig den 20:e augusti i år! Har precis varit och beställt klänning så den kommer om 3 månader, den är sååå fin. Både jag och mina kompisar hade svårt att hålla tårarna borta när jag hade den på mig! =)
    Annars har vi bokat kyrka, lokal, bröllpssvit (Dalarö Hotel) och tillfrågat bestman och brudtärna. Håller på med övertalning så att vi får mina kusinbarn att vara brudnäbb. Skrev inbjudningslista igår, fick ihop 100 namn hur snabbt som helst vilket är lite jobbigt eftersom det är vår övre gräns! Tänk om man har glömt någon...Hur många här är det som gifter sig i Stockholmsområdet?

• mmmajzannn

Jag ska åxå göra egna inbjudningskort, så vi har beställt papper och smådetaljer från Panduro. Och jag ska göra egna servettringar åxå=)) Lite skoj att pyssla,...

• Mary 82

halllå halllå...vi ska oxå gifta oss 20 aug 05...
    ja vi har inte kommit så långt gällande planering men vi har bokat kyrka, brudtärnor, bestman samt festlokal och mat...vi ska nog bjuda 80-100 gäster...
    men än har jag inte vågat gå och prova brudklänning...
    men det ska jag väl göra om en månad eller så:)

• Nattis

Hej alla blivande brudar!

Jag ska med gifta mej den 20/8-2005 *ler*.

Kyran och lokalen är bokad tärna och

bestman har vi ornat. Inbjudningskorden

klara. Men när ska man skika ut dom?? Sen

undrar jag om någon känner till nån bra

frisör? Vi gifter oss i Knivsta och om

nån känner nån som är duktig med lacklar?

Lycka till alla!

Kram
    Nattis

• Rackarn

Hej hej

Här är en till den 20/8 *myser*

Jag är sååå glad att allt har fallit på plats med kyrka, festlokal och boende för alla gäster...tjooohoo

Svar på tråden 20/8 -05