• gladhannapanna

20/8 -05

Vilka fler ska gifta sig den 20/8 nästa sommar? Hur långt har ni kommit i planeringen? Vi har bokat kyrka och lokal. Värdpar och toastmaster är tillfrågade, solist i kyrkan ordnad (bästa väninnan), likaså trumpetspelandet i kyrkan (svåger). Trensport till festlokalen för oss är fixad. Klänningstyget beställt och en kollega ska sy. Vi har funderat kring gästlista och inbjudningar. Men det känns så himla långt kvar!!!!! Hur går det för er andra?

• Svar på tråden 20/8 -05
  • linalus

Miss N: Vilken fästning skall ni vara på? Spännande!!

• Miss N

Linalus: Skansen Lejonet i Gbg.

• mmmajzannn

Jag ska köpa en klänning! Håller utkik på sidorna,.....! Har hittat en del fina, men har itne bestämt mig än vilken jag vill ha=)

• linalus

Miss N: Kan man hålla bröllop där, vad festligt! Är själv från Göteborg och skall gifta mig i Marstrands kyrka! -:)

• martins pingla

Hej hej!

Här är en till som gifter sig 20/8-05.
    Vi gifter oss två mil norr om Gbg.
    Festlokal, kyrka, catering, fotograf, bröllopsnatt är bokat. Tärna, bestman, värd är tillfrågade och nu är det bara resten kvar ...
    Klänning funderar jag på. Har varit och provat men kan inte bestämma mig. Väljer mellan två st men de är fina på varsitt sätt.

God Jul på Er!!

• mmmajzannn

Jag har bokat bil nu åxå=) Ska åka en rosa buick cab,.. den är superfin!

• Brud aug 2005

mmmajzannn, var fick du tag på en sådan bil.... så läckert!! Vi vet inte vad vi ska använda oss av för bil!!

• mmmajzannn

Brud aug 2005:

Jag har en kompis som har en sån bil=) Så hon ska köra oss i den=))

Svar på tråden 20/8 -05