• Cotterpin

Maj 2005 Del 2

Då öppnar vi del två eftersom dom stängt vår första tråd :)

• Svar på tråden Maj 2005 Del 2
  • majhumlan

förresten, ett litet tips: har ni börjat fundera över underkläder än? Jag tänkte ha vita strumpor, beställde från La redoute, de har haft rea nu ett tag!

• Cotterpin

Marikah,
    Vart i halland? *nyfiken* finns själv i norra delen..

• Ejlis

Majhumlan:
    Hur gick julottan? Jag lyckades komma upp ch hade rösten på plats till 7.00. Det gick jättebra tills jag kom till tonerna EFTER höga "O Helga NAAATT" Då ballade jag ur helt och tappade tonart och allting... "Du frälsning" blev HELT andra toner än det skulle vara. Men, jag hittade rätt i "å-å-å-å-å-åt oss gav"-weilandet. Jag blev så överrumplad. Min kusin kom långväga ifrån (=åkte hemifrån 5.30 för att kunna komma och lyssna, och FILMA!) så jag ville att det skulle bli perfekt. "Julvisa/Giv mig ej glans" och "Himlen i min famn" gick jättebra, så jag antar att jag kopplade av litegrann... Väldigt irriterande. Nu har jag svårt att höra "O Helga Natt", får en klump i magen liksom...

JK och alla anda:
    Vad tror ni om 2005?
    Som JK skriver kände jag att 2004 var ont redan från början och det har varit rätt hela året. Min familj förlorade 3 familjemedlemmar, (inte i samband med naturkatastrofen). Jag känner inte så mycket, ännu känns det fridfullt.

• majhumlan

Ejlis
    Det är inte när roligt rösten inte gör som man vill, jag har dock lärt mig att oftast låter det inte så dåligt som man tror när man klantar sig. Jag tror att man ofta är allt för självkritisk. Jag klantade dock till mig på marias vaggsång förra julottan. Vi skulle sjunga den trestämmigt, jag hade mellanstämman. Av någon anldening passade inte min röst ihop med ena syrrans på de höga tonerna. Vi tog båda rätt toner men svängningarna passade inte ihop så det lät falskt, vilket gjorde att jag kom av mig helt. Så nu sjunger jag aldrig den sången mer.
    I år gick det dock riktigt bra!

Några nyårslöften?

• Linda&Peter

jazzkatten - jag ar mest nervos for att jag nar som helst ska inse att jag totalt glomt bort nagot superviktigt. Jag ar ocksa orolig over att folk inte ska ha kul och att mina hoga forvantningar inte ska ga i uppfyllelse. ja, som du ser ar jag nervos over det mesta, men samtidigt LANGTAR jag och ser fram emot att saga ja till min underbara m2b.

Tjejer - Glom inte att skanka pengar och tankar till vara medsystrar och broder i asien, usch det hela gor mig sa oerhort illa berord.

Gott nytt ar allihopa

• Marikah

Cotterpin- jag bor i Falkenberg.
    Gott nytt år på er alla med önskan om ett bra 2005, vi har ju nåt kul att se fram emot.

• 2005

Gott nytt år alla Maj 2005 brudpar.

Själva har vi idag 141 dagar kvar

Känns så bra, har koll på läget men mycket händer de närmaste månaderna.

Lycka till, vi ses här inne!
    / 2005

• Cotterpin

Det är äntligen 2005! oj, det känns nästan konstigt, men väldigt pirrigt! *fnissa*

Nu ÄR det inte lång tid kvar ju! :)

• Ejlis

När jag läste mitt inlägg här ovan såg det ut som att jag menade att jag inte känner något ännu efter att min familj dött, men jag menar absolut inte så!! Jag menar att jag inte känner något inför 2005, ännu. Mina nära saknar jag självklart väldigt mycket.

Nyårslöften:
    Situps och armhävningar varje dag innan bröllopet + låta bli socker.

43 dagar tills inbjudningarna skall skickas... Är ni klara med era?

• Cotterpin

Klara? *skrattar* nej, men jag vet hur dom skall se ut samt nästan vad det skall stå :)
    Dom kommer vara klara om en vecka eller två.

Svar på tråden Maj 2005 Del 2