• Cotterpin

Maj 2005 Del 2

Då öppnar vi del två eftersom dom stängt vår första tråd :)

• Svar på tråden Maj 2005 Del 2
  • Ejlis

Vero:
    TACK!! (??? Men, ehh... varför grattar du mig? Jag har inte namnsdag förrän imorgon... ??? )

• Satine

Jag vill också vara med på listan!

Uppdaterad variant:

** 30 april (med-fest-i-maj) **
    WhiteBride

** 5 maj **
    Lejdii
    Novia- i Mölle/Helsingborg

** 7 maj **
    Majhumlan
    Uppsalabo
    Magy
    Majbrud 05
    Satine

** 14 maj **
    Cilia
    JNY
    Ejlis - Adelsö
    14maj
    Lyckligaste i världen

** 21 maj **
    Raskan
    Emzer

** 28 maj **
    Skratt-Maja
    Jazzkatten
    Snart Brud
    Vicky 2005
    Saris
    Cotterpin
    Vero

• jazzkatten

mitt i all bedrövelse har vi boka vår bröllopresa till paradiset. Det blir 2 veckor till Bali på två olika underbara hotell. Det är helt galet, vi kommer få jobba som små myror för att ha råd med det, men det blir en "once in a life time" -resa. Längtar sååå!

• Ejlis

JK:
    Vad kul!! Jag har mejlat till några italienska vingårdar. Ack så dyrt det blir, och då har jag inte kollat själva resan ån.. Hur mycket kostar er resa?
    (Det är bra att ha något att göra när man sörjer, för att slippa tänka på det hela tiden, tycker jag. )

• Cotterpin

Oj vad närvös jag är nu, vet inte varför.. Men våra julkort postades nu under helgen så nu i veckan får _alla_ släktingar och så reda på att vi skall gifta oss *fnissa*

• Ejlis

Cotterpin:
    Vad kul! Skall ni ha annons i tidningen också? Det hade inte vi, men så berättade vi för ALLA precis när vi förlovat oss också. Mysigt att få vara lite nervös..

Skickade ni inbjudan eller bara information?

• Cotterpin

Ejlis
    Annons?
    Åhh, nej, vi har alltså inte förlovat oss, utan bara har med en notering på julkorten om att dom skall spara det datumet :)
    Förlovade har vi varit i snart 5 år så det vet alla om :P

• Ejlis

Cotterpin:
    Åh.. Ursäkta mitt dåliga minne...
    Kommer ni att berätta för dem, när de ringer och undrar varför de skall spara datumet? När har ni tänkt skicka ut inbjudningskorten?

• Cotterpin

Tror dom flesta förstår varför dom skall spara datumet, haft tre bröllop i släkten i år nämligen..
    Men visst, vi skall berätta. Sedan skickar vi ut inbjudningarna i början av februari ungefär :)

• Ejlis

Spännande! Hoppas att precis alla hör av sig med glada tillrop så att du får prata bröllop som en tok! ;-D

Svar på tråden Maj 2005 Del 2