Maj 2005 Del 2
Då öppnar vi del två eftersom dom stängt vår första tråd :)
Då öppnar vi del två eftersom dom stängt vår första tråd :)
Ejlis
pssst...you've got mail!
maila till min andra mail(som jag skrev i mejlet) kan fortfarande inte läsa spraymailen från min dator
Åhh idag är det exakt 6 månader kvar! börjar bli lite nervöst nu :D
Om sex månader e vi gifta iallafall jag och cotterpin.
det e lite pirrigt.
Har inget berättat för så många, hans mamma och ena syster, samt två på jobb.
Men erfarenheten säger att alla på jobb vet det nu, men vad gör det.
Jag har tänkt på detta me möhippa, om man inte vill ha ngn, hur förklarar man det "fint" för sina vänner?
och ring, måste mannen ha det?
Min blivande vet inte om han vill det eller inte.
Ha de gott alla.
Oj vad det blinkade rött när jag loggade in bröllopaplaneringen, har lite att stå i nu känns det som.
Måste prata me killen som vi vill ska vara toastmaster, det kan ju vara en ide att han vet om det, iallafall bli tillfrågad.
Godmorgon
I fredags så köpte jag min brudklänning :) känner mig så nöjd en Nixa blev det till slut. Superfin. Känns sklnt att ha det gjort.
Ja nu är det "bara" 6 månader kvar... tiden går fort ibland.
ha en trevlig dag
Vicky! Grattis till klänningen, vilken modell blev det?
Snart brud: Har din man2b förlovningsring?Om han inte vill ha en till vid vigseln är väl det inget som säger att han måste ha en, eller hur? Min man2b ska inte ha en till, han tycker att det räcker med förlovningsringen. Visst kan det vara lite extra stämmningsfullt att man byter ringar, men då kan man ju "återanvända" förlovningsringen vid vigseln. Vi kommer nog inte göra det heller för man2b har så "knotiga"fingrar att det kommer ta en evighet att trycka på ringen... den får nog sitta där den sitter...
Om 6 månader idag åker vi på bröllopsresa Vart det blir har vi inte riktigt bestämmt oss för. Först tänkte vi åka till Nice, men så insåg vi att det blir lika dyrt(det är dyrt att bo och leva där) som att åka till ett mer exotiskt land längre bort. Tyvärr är det inte sässong för Thailand och dyl. Men jag tror att karibien och västindien är rätt tid att åka till i juni. Vi vill åka veckan efter brölloppet, tror det känns bra att åka iväg direkt och smälta upplevelsen på tu man hand. Då ska det göras bebisar
hi hi.
Vart ska ni åka på bröllopsresa?
Åker ni direkt efter bröllopet?
JK och Raskan:
Tack för mejl!
Vi tänkte åka till Italien. Exakt vart vet jag inte, men till någon vingård eller så.
Vi har inte kommit fram till om vi skall åka direkt, eller dra ut på det roliga och åka i typ augusti, eller så.
Vi bokade vår resa i förra veckan, vi kommer att åka en vecka efter bröllopet, dels för att resorna hit går på söndagar och det känns en aning tight att åka dagen efter. vi beger oss till malta i två veckor. vi har valt detta för det är inget ladn ngn av oss besökt tidigar eoch sedan vill vi ha sol och bad och lite kultur!
Cilia.
ja, han har en förlovningsring.
och de flesta jag talat med har "bara" en ring, ingen till honom då.
Jag tror att han väljer att inte ha ngn, då han inte kan ha den ändå, han jobbar som lantbrukare och höll på att förlora ringfingret på grund av att han fastnade med förlovningringen, så nu ligger den snyggt i bokhyllan.
ha de gott alla.