Maj 2005 Del 2
Då öppnar vi del två eftersom dom stängt vår första tråd :)
Då öppnar vi del två eftersom dom stängt vår första tråd :)
Men, Cotterpin då!? WhiteBride gifter sig ju den SJUNDE!!
*skall man behöva göra allt själv*
** 5 maj **
Lejdii
Novia
** 7 maj **
Majhumlan
Uppsalabo
Magy
WhiteBride
** 14 maj **
Cilia
JNY
Ejlis
** 21 maj **
Raskan
Emzer
** 28 maj **
Skratt-Maja
Jazzkatten
Snart Brud
Vicky 2005
Saris
Cotterpin
Hej på er blivande majbrudar!
Igår så besökte vi vår blivande festlokal, inventerade bordsstorlekar och porslinförråd så det känns verkligen bra. Så nu är det hög tid att verkligen börja fudnera på gästlistan!
Har en fråga. Är det för tidigt att redan nu kolla in festlokalen? Har redan bokat den och har varit i lokalen innan men bara som gäst, vill såklart nu kolla in allt det man inte ser som gäst. Och har inte allt färskt i minnet heller hur det såg ut. Var över 2 år sen vi var där sist. Men tror ni att det går bra att redan nu kolla in lokalen? Vill inte vara för tidigt ute.
Jag undrar med om man kanske borde fixa med "viloplats" för de små som kanske blir trötta på kvällen. Alltså i något rum i festlokalen. Har för mig att det finns några rum där. Borde det vara något som man skulle göra. Funderar på detta eftersom vi ska ha småttingar med på vårt bröllop. Vill gärna ha de gästerna där så länge som bara möjligt och att de samtidigt inte ska känna att de måste hem för att barnen är trött. Någon bra ide eller borde jag skippa den?
Hrm, la WhiteBride den 7e ju! men måste kommit åt och scrollat i listan :/
WhiteBride, vi kommer med ha småttingar och yngre med på festen, men vi har ett bra rum i anslutning till det stora som vi tänka inreda med diverse spel, video och även nånstans att lägga de små.
Cotterpin:
Cotterpin: Det var ingen dum ide att inreda det med lite video/tv och spel och annat. Det var ett tips som jag behövde. Tack för den Cotterpin
Ejlis:
Just det, så här blir det då:
Han hittade frugan i Japan
hon nådde han knapt upp till hakan
Men ifall dessa två
vill få kyssas ändå
så får vi nog helt enkelt kapa'n."
Har du inga fler som man kan klura på
JK:
Den blir kanon!!
Hm, jag har alla papper hemma...
Jag har en ingift farbror som är jurist, golfare, gitarrist och bor i Nacka med sin fru Gunilla som också golfar. Vad kan du göra av det?
Ejlis:
lnått åt det här hållet:
En farbror som visst är jurist
tycker sällan att livet är trist
Han har ju Gunilla
det är inte illa.
Men helst vill han va' gitarrist