Maj 2005 Del 2
Då öppnar vi del två eftersom dom stängt vår första tråd :)
Då öppnar vi del två eftersom dom stängt vår första tråd :)
Ejlis
Tja, det har inte varit lätt, men föräldrar och syskon vet om det, dock inte min blivandes syskon/familj. Men för resten blir det nog inte en jättestor överraskning eftersom vi varit förlovade i snart 5 år.
Kul skall det bli att får höra lite reaktioner dock! (om det nu blir några..)
Hej majfolk!
Tänkte smyga mig med här för att hålla lite koll på vad ni alla gör och vad jag kanske borde göra... 14:e maj på västkusten är det som gäller för mig.
Förra veckan köpte jag min klänning!
Tjena alla Maj-brudar.
hur går planeringen?
Nu har vi bestämt oss för lokal, en jätte fin bygdegård.
kocken har jag talat me, han blev jätteglad, att vi frågade honom.
klänningen som jag köpte för ca en månad sedan riskerar jag att få sälja utan att ha använt den.
Som det verkar nu så är jag gravid, nattagammalt då, mensen är sen, skulle kommit i Lördags och den har aldrig varit sen förr, jo kanske en dag, men inte flera dagar.
Jag vet inte om jag ska köpa test eller inte.
nu tänker jag på alla ni som vill ha barn, men kanske ville vänta till efter bröllopet.
Egentligen hade detta passat mig bra, tycker att det är ursnyggt med en gravid brud, fast man kan juinte vara me och skåla, kanske en liten klunk.
nu ska jag inte ta ut ngt i förskott, ville bara skriva av mig lite.
Ha de så bra alla brudar.
Hallo igen.
Nu har jag tagit mod till mig och köpt ett test, negativt var det.
Men som sagt mensen är aldrig sen annars så har den inte kommit inom en vecka så ska jag ta ett nytt.
Ha de så gott alla.
Snart brud:
JÄTTEGRATTIS!!
Man måste väl inte skåla i alkohol? Cider är minst lika gott, tycker jag. Berusad lär man ju vara ändå, av alla endorfiner, adrenalin och annat.
Uppdaterad lista:
** 30 april (med-fest-i-maj) **
WhiteBride
** 5 maj **
Lejdii
Novia
** 7 maj **
Majhumlan
Uppsalabo
Magy
** 14 maj **
Cilia
JNY
Ejlis
14maj
** 21 maj **
Raskan
Emzer
** 28 maj **
Skratt-Maja
Jazzkatten
Snart Brud
Vicky 2005
Saris
Cotterpin
Vero
Varsågod alla att lägga till sig om man inte är med!
Kanske att man skall ha med plats också?! Hm.. Någon som orkar?
/Ejlis på Adelsö
Snart brud
JAG SÅG INTE DITT INLÄGG!! Om det negativa testet, jag trodde att det var positivt och grattade till det!!! Hm..
Åhh, går omkring med ett stort leende idag, (man är ju såå fånig) men igår hittade jag MIN ring! Har hela tiden vetat vad jag velat ha men inte hittat den. Och det bästa av allt är att den ligger strx under det budgeterade priset *fnissa*
Ha en bra dag alla majbrudar!
Cotterpin:
Vad kul! Har du någon bild?
Har inte hittat någon bild på liknande, men vet att jags ett en på en amerikansk sajt, skall se om jag hittar den när jag kommer hem :)