• Cotterpin

Maj 2005 Del 2

Då öppnar vi del två eftersom dom stängt vår första tråd :)

• Svar på tråden Maj 2005 Del 2
  • Vero

Vad tråkigt med släktingar som går bort så snart innan bröllopet! Jag har själv halvt om halvt ställt in mig på att farmor och farfar inte kommer att kunna närvara på mitt bröllop, farfar har varit dålig länge och det går ju inte åt rätt håll... Men de kommer i alla fall att få träffa sitt barnbarnsbarn i jul

Det är inte säkert att det blir nån bröllopsresa för oss, det beror lite på... fast om inte annat så kan ju skrutten för all del få följa med på bröllopsresan, även om det inte var så jag hade tänkt mig. Men på bröllopsnatten ska vi i alla fall ha barnvakt!

• saris maj 2005

Jazzkatten!

Kram till dig.
    Min högsta önskan hade varit att få ha min mormor med på bröllopet! Hon dog för snart fyra år sen men det går inte en dag utan att jag tänker på henne.
    Vi får tänka på att våra mormödrar finns i hjärtat på vår stora dag. Kram igen.

Saris

• cilia

Jazzkatten: Massor av kramar till dig! Känner med dig, har två äldre släktingar som jag verkligen hoppas är krya nog att komma på mitt bröllop.

Jag har inga av mina mor/farföräldrar kvar i livet tyvärr och dessa två är det närmaste jag har...

Mina tankar är med dig JK!

• Majbrud 05

Hej på er alla majbrudar.

Min mormor bor så långt bort och kan inte resa, så hon kan inte heller vara med på vprt bröllop, det är synd. Kram till dig Jazzkatten.

Jag har inte haft tillfälle att "hänga" så mycket här på BT, lite sporadiskt bara. Men ni får gärna lägga till mig på listan. Den 7:e gifter vi oss. Längtar...

Kram
    J.

• Ejlis

Uppdaterad låååång lista:

** 30 april (med-fest-i-maj) **
    WhiteBride

** 5 maj **
    Lejdii
    Novia- i Mölle/Helsingborg

** 7 maj **
    Majhumlan
    Uppsalabo
    Magy
    Majbrud 05

** 14 maj **
    Cilia
    JNY
    Ejlis - Adelsö
    14maj
    Lyckligaste i världen

** 21 maj **
    Raskan
    Emzer

** 28 maj **
    Skratt-Maja
    Jazzkatten
    Snart Brud
    Vicky 2005
    Saris
    Cotterpin
    Vero

• jazzkatten

Tack för ert stöd! Ja, hon kommer finnas med i våra hjärtan på den stora dagen.
    Vi stod varandra nära när jag var liten, var mycket hos dem efter dagis,skolan, på sommaren och så. men jag har bott 35 mil bort de senaste 14 åren så jag har bara träffat henne någon gång per år. ÖNSKAR att jag hälsat på oftare...tyvärr.

2004 har varit lite små ont måste jag hålla med om, men det känns som att 2005 kommer bli underbart, jag har många stora saker på G då. Skönt att man har saker att se fram emot i alla fall.

*kram* till er alla

JK

• Ejlis

Ja, 2005 kommer det hända grejor! Vi skall ju öppna vår tråd "Majbebisar 2006", på Familjeliv.se (FL?)
    Och, just det vi skall GIFTA OSS!!

På vår vigsel kommer vi att be prästen hålla en minnesstund för de avlidna som vi hade velat ha med, våra båda fäder samt alla våra mor- och farföräldrar.

• Emzer

Hej på er!

Jazzkatten, på ett bröllop jag var på för ett par veckor sedan brann ljus framme på ett bord som en symbol för mor- och farföräldrar som inte längre fanns i livet. Under vigeseln tände brudens far och brudgummens mor var sitt ljus för deras generation och brudparet tände ett gemensamt ljus för deras kommande liv tillsammans. Mycket vackert och stämningsfullt. Kram

• jazzkatten

Emzer

ååå vad fint, (jag börjat tjuta nu igen när jag läser ditt inlägg), det var en jätte bra idé. det känns som att man vill hedra dem på något sätt.

Ejlis

Jag ser fram emot vår tid på Familjeliv :)

• Vero

Familjeliv är kanon! Vi fick en son i augusti och jag har haft otroligt mycket hjälp och fått tips om allt möjligt på familjeliv! Det bästa är ju att man får en massa olika synpunkter om man slänger ut en fråga och sedan bilda sin egen upfattning istället för att lita blint på barnavårdcentralen.

Och förresten, grattis Ejlis!

Svar på tråden Maj 2005 Del 2