Hallå!
Ammi, vi började nog exakt samtidigt, är också på dag 4 i fas2, kul. Låter gott med gröt och äppelmos, ska börja med det jag också! :) Hittills har mina frukostar bestått av lättfil naturell smaksatt med blåbär och lite sötningsmedel. Rätt mumsigt det också!
Har köpt ett yogurtbröd med lågt GI som jag ska prova så småningom.. Drar mig lite för att börja med bröd igen, känns som jag äntligen vant mig av med det så jag vet inte riktigt om jag vill börja igen.. Men det vore inte helt fel med en sådan macka med fettfri majonnäs (för det är väl okej om man inte tar för mycket?!), ägg och räkor på! hehe.. :D
Kattiz, skönt att det inte var plus på vågen iallafall, tant röd till trots! Viktminskningen kommer nog igång när hon dragit, är jag helt säker på! ;)
Hmm, på lördag har jag bestämt mig för att ha en ätardag. Jag hade inte tänkt ha någon sådan först, men jag och min mamma ska ha gemensamt 60-årskalas (jag har fyllt 20, hon fyller 40) och då vill jag bara ha kul och äta/dricka vad jag känner för. Tänker inte "föräta" mig, men ett och annat glas vin lär ju slinka ner.. Maten är inget större beskymmer dock, vi ska ha exotisk planka, mycket kött, frukt och grönsaker.. Mums! :D Någon här som har erfarenhet av ätardagar? Som har haft eller hört nåt? Positivt/negativt?
Keep on fighting allihopa!!
Kraaam