God kväll!
Jag hinner inte vara inne så ofta nu, men nu har jag läst om era tips och era framgångar! Grattis och tack!
Ang tacos, så åt jag inte vanliga tacos med krydda utan köttfärs med nån slags salsa i. Men i fas 2 kan jag nog tänka mig att äta det någon gång... Och nu fick jag ju ett bra sockerfritt recept på krydda också - tackar!
Jo Stina - vad bra att du skrev det - man ska ju inte äta enbart frukt eller grönsaker, utan ta fett eller protein till för att hindra blodsockret att stiga fort. Det minskar ens sug efteråt. Du är nu det levande exemplet på att det är så!
Tänk vad ofta man trodde att det var det bästa mellanmålet och att man var så sund när man käkade bara ett äpple, eller finn crisp utan nåt till!
Dag 6, dvs igår, var den lättaste hittills: Jättestressigt på jobbet, åt mina mål och mellanmål och hann inte känna efter nåt sug. Det blev ganska sent hem så det blev en sen middag och sedan toksomnade jag klockan 21. Så jag hann inte uppleva det vanliga kvällssuget! Åh, vad skönt att vakna upp i morse och veta att jag klarat en dag till!
Om några timmar har jag klarat en vecka.
Ha det så gott allihop!
/ Rapunsel