Hej alla nya, nygamla och gamla...!
Jag själv är nog nygammal, efter att tråden fått rejält med liv med många stammisar. Så roligt!!
Och jag är en sån som börjar om hela tiden. Vad har jag för karaktär egentligen??
Jaja, jag tränade ju mycket så jag gick direkt till fas 2 den här gången. Men jag går inte ner ett endaste DUGG!! Trots att jag tränar allsidigt och äter enligt fas 2. Jag erkänner att det blivit några snedsteg, men jag tycker att jag lever så otroligt mycket sundare och det borde märkas på min kropp.
Så nu: Tadaaa... Idag har jag genomfört dag 1 igen på fas1, och jag vill inte fuska en enda gång! Jag hoppar nog över träningen helt dessa två veckor, men nu SKA det väl ändå bli nåt resultat.
Jag gick ner flera kilo i somras och följde då hjälpligt de olika faserna men sedan hände så mycket jobbigt och stressigt så jag tappade motivationen.
Dagens mat:
Frukost: Stekt squash, röd paprika och ett ägg, keso och c-vitamin brus.
Mellis: Morot, smalostskivor, hamburgerköttskivor.
Lunch: Stekt köttfärs med kidneybönor, kokt blomkål och broccoli, fetaostlight och oliver.
Middag: Korv (finsk utan stärkelse!), sallad, tomat, keso, philadelphiaostlight.
Kväll: Ett stekt ägg med linfrö, gurka.
Kanske måste äta lite keso och mandel eftersom jag ska vara vaken ett tag till.
Jag försöker äta mycket så jag inte ska må dåligt. Linfrömuffinsen måste jag testa. Tack för receptet!
Tack för att ni finns!
God kväll,
Rapunsel - dag 1, fas 1