Kattiz, jag köpte ett annat slags jordnötssmör först, det kallades jordnötsMASSA så jag trodde det var mest jordnötter.. Men så smakade jag på det och det var jättesött (och gott förstås). Massa socker i det, så det var bara att slänga!:( Det som jag köpte nu däremot var det ju som sagt inget socker i, men det var också mest sliskigt på nåt sätt.. Ingen höjdare, men vem vet, andra kanske tycker det är jättegott! Skippy heter märket..
Brudjojo, låter jobbigt med huvudvärk.. hoppas den går över! Glöm inte att vattna dig ordentligt, men det tipset misstänker jag att du fått ett antal gånger! ;)
Modesty_B, tack för tipset, ska köpa linfrön snart! Dom verkar vara bra till det mest.. :) Är ochkså singel och inte i giftastagen, hittade sidan på samma sätt som du.. Kul med en till! Hoppas du får en bra start på dieten igen! 7kg låter ju super, favortit i repris kanske? hihi
Fick några jobbiga tanker tidigare idag.. dieten innebär ju att man aldrig mer ska äta godis och vitt bröd osv.. Finns mycket jag verkligen kommer sakna! Försvinner suget verkligen näst intill helt med tiden? Stina, vet du?
Heja alla! :)