Blåklinten.. vad gullig present till pappa... :)
raskan... hmm låter lite konstigt att du inte fått grejerna redan.. maila de och fråga varför det tar sån tid.. för det borde inte ta mer än 5 arbetsdagar att få en vara... låter lite konstigt tycker jag...!
Rin...välkommer till tråden.. UNDERBART kul att se yttligare än som är jätteung *ler* joo vi har det lite kärvt killen och jag men vi ska förhoppningsvist få det att funka.. Man får ju göra det bästa av alla situationer, men VILL man så KAN man.. inget mer med det.. jag har ett mål just nuoch detta mål är just att få ett bröllop jag förtjänar.. visst är det inte vårt drömbröllop men det är bättre med ett medelklassigt än inget alls.. Jag tycker giftermål via borgen är så tråkigt, opersonligt och elakt.. det är min privata åsikt och jag menar inte att peka ut någon speciell... vill man gifta sig borgeligt så får man jättegärna göra det men jag vill helst dela det första vackra i mitt vuxna liv med alla mina vänner, min släkt och min blivandes del... jag vill ha på mig min brudklänning, jag vill stå framför prästen och jag vill bli vigd på ett kristet sätt.. (jag är inte religiös eller nått utan jag tror på en högre makt men kanske inte just att en gubbe, Gud, styr och ställer... hoppas d var förståeligt!!) borgeliga äktenskap fanns inte förr i tiden och det är inget jag vill ta del av.. Får jag fråga vart du kommer ifrån, alltså om du är svensk eller från en annan nationalitet? och din pojkvän..? vad gör ni till vardagen, pluggar, jobbar, arbetslösa..? jag snålar till droppen med andra ord för att kunna få råd, men det är ju endå en dag jag inte kommer uppleva igen, en dag som man ska ta vara på då det verkligen bara handlar om dig (mest dig) och honom... Ni två blir ju trots allt ett sedan :) *kär*
Hur länge har du och killen varit tillsammans?? har ni varit förlovade sen innan eller förlovade ni er nyligen??
OJ vad långt d blev *haha*