• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Bride2B..

njae... eller jag pratade nyss me honom om det.. :) han sitter här vid med den stationära datorn :)
    Han sa att det bara var slöseri med pengar (om jag hittat jobb kommer min ring gå på 29.000 om inte 15.000) oh att det inte spelade någon roll för honom om han hade 1 eller 10000 ringar... så länge han fick vara med mig *hihi*

• Blåklinten

Oj de va som f*n min skulle bara gå på 4000 tror jag...skulle nog inte lägga så mycke på en ring, de känns som att de finns annat man kan lägga dom pengarna på på ett bröllop !!

E de den ringen som e på er sida ??

• Blåklinten

Oj de va som f*n min skulle bara gå på 4000 tror jag...skulle nog inte lägga så mycke på en ring, de känns som att de finns annat man kan lägga dom pengarna på på ett bröllop !!

E de den ringen som e på er sida ??

• Blåklinten

Oj då tryckte visst lite för många gånger

• Bride2B..

aa... jag har lagt upp nya bilder på ringen... min förlovningsring har jag på mig och den ringen jag ska ha i guld... fast den jag har på mig där är den för 15.000 kr.. fick inte ta kort på den dyrare för det var i en annan affär o de var lite griniga där... men den ser exakt ut som den i vit guld för att vara mer tydlig... fast större stenar då jag gillar ALLT som e stort *ler*

• Blåklinten

E dom med stenarna samma eller e den utan din hand vigsel o den med din hand förlovning o den med din hand utan stenar Marcus ??

• Blåklinten

I nyaste numret av bröllops magasinet finns de en massa snygga ringar...o andra bra saker såklart

• Bride2B..

har inte köpt det nya nummret.. har inte ens pengar tills nästa månads mobilräkning... USCH!!! På bilderna där min hand finns med så är den innersta ringen (i tre färger, rött guld-vitt guld-rött gul) vår förlovningsring.. Marcus har en exakt likadan.. de ringarna gick ca 5000 kr. den ringen i vitt guld OCH den yttersta ringen jag har på fingret där min hand syns är min blivande vigselring... den utan hand är detsamma som den yttersta... den är bara i en annan färg... :)

Förstår du nu?? *ler*

• Ida N

Det är inte så himla lätt att få ett bröllop att gå ihop när man är ung. Både jag och killen min studerar, men vi har betalt ganska mycket redan (klänning, skor, dekortation, ring m.m.) och sedan har mina föräldrar insisterat på att betala festen. Men det blir jobb under jul och dylikt för att spara ytterliggare, man vill ju trots allt få det precis som man drömt om.

Hur kommer ni göra med värdpar, toastmasteri m.m.? Vilket typ av brudfölje har ni?

• Blåklinten

Ok då förstår jag...våra förlovningsringar e åxå i rött o vitt fast halva rött och halva vitt guld så e den markerad me ett snett sträck kan man säga

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)