• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • raskan

ja jag bor i stockholm!! va fin klänningen va!!Ja visst en bredare silver kant skitt snyggt tror jag att det blir kramiz millan

• Blåklinten

Har du kollat me dom på steens om dom säljer över huvud taget eller har ni som vi precis hittat kläderna ??

De e ju en bröllopsmässa i Stockholm 18-20 feb tror vi ska dit upp då så den får man ju besöka....e de nån av er som varit på nån mässa

Jag tror me de kan bli snyggt me ett sånt band...de bryter av från de vita...kollade på panduro om dom hade några men hittade inga som va tillräckligt breda

• Ida N

Det är ju både fördelar och nackdelar att föräldrarna vill betala. Är tradition i vår släkt. Även om det underlättar budget mässigt så är det kanske en viss stolthet som ryker.

Hur många gäster kommer ni ha?

• raskan

blåklinten! nä jag har inte kollat med dom utan hittat bilden bara
    Ja jag tänkte att vi skulle besöka mässan då i feb.Sen i januari är det väl en på grand tror jag!!Vart bor ni?
    ida n ... vi kommer att han ca 60-70 gäster,vi hade tänkt 40 först men det gick inte jag har rätt stor släkt!!
    Kramiz millan

• Blåklinten

Jag bor nere i Dalsland ca 50 milfrån Sthlm så de e inte sååå ofta vi e där uppe.
    Ok men jag skriver vad kläderna kostar om jag får svar.

Vi kommer ha ca 80-90 gäster som vi bjuder sen vet an ju inte hur mångs som kan osv...

Vad ska ni ha för smycken ??

• raskan

okdidoki!Ja gör det det vore toppen! Jag ska ha pärlor! jag har beställt en tiara från ebay med pärlor å sen hade jag tänkt ha pärlhalsband å örhängen! Vad ska ni ha?Kramiz millan

• Blåklinten

Jag skulle vilja ha ett brett halsband som sitter tajt runt halsen fast inte med vanliga pärlor utan lite mer avlånga tunnare...funderar på att göra de själv för jag har inte sett något jag gillar ännu

• raskan

ja det är jätte fint!!Visst kan du göra själv det blir oftast finast

• Blåklinten

Håller me men jag ska kika lite på ebay me innan jag börjar.

Ska göra servettringarna själv...har gjort 30 så nu e de ca 60 kvar

• Bride2B..

Blåklinten.. nej det är inte inbjudningskortet vi ska använda.. det var bara ett förslag... det är jättejobbigt me inbjudningarna tycker jag.. hoppar fram o tebax me de, kan inte bestämma mig riktigt... *suck* Oskars kläder var jättesnygga förrästen :)
    Kan du ta bild på servettringarna så man får se *nyfiken*

själv ska jag ha ett pärlhalsband.. tycker det är klassiskt, stilrent och väldigt fint :D

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)