• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • raskan

bride2b...
    då kan ju du å min gubbe slå era kloka ihop hahah,Han påstår att han är allergisk
    Han smakade en kräftklo på en kräftskiva för några år sen å då skrek han över bordet "Camilla jag har smakat på en tass"
    En tass snacka om pinigt hihi
    Jag därimot älskar fisk å skaldjur mums!!!!Kramzi millan

• Blåklinten

Rin..Håller med dig alla ska få ha sitt bröllop som man vill

Kan hända att jag kommer dit nån gång för vi har en sommarstuga på pappas sida i Bleking, på Västra näs heter de...de e ju jättefint där nere speciellt under sommaren.
    Hoppas ni får tillstånad att ha eran vigsel där ni önskar...*håller tummarna*

• Bride2B..

Rin.. jojo jag menar inte att alla måste gifta sig i kyrkan.. hehe.. ;) gräsmattan låter väldigt fin den me :) hoppas och håller tummarna för er om att ni får vigas där :D

raskan.. haha det kan vi me göra.. så kan du träffa min gubbe han älskar skaldjur han me... hehe ett ordentligt byte :)

• Rin

Blåklinten: Vad kul! Jag själv är född och uppvuxen i Blekinge! Blekinge (närmare bestämt Karlshamn) är faktiskt ett av våra reservalternativ om det inte funkar med Sofiero.

Bride2B: Tack!
    Förstod att du inte menade det så. Ville bara klargöra vad jag menade...

• Bride2B..

Rin.. det är väldigt trevligt att yttligare en tjej bundit sig till vår tråd :D har du msn?

• Blåklinten

Någon här nu ??? Sitter på jobbet o har håltimma tänk om man kunde få gå hem o sova lite i stället

• raskan

Japp jag är här å helt färdig är jag!!Våran hund bajsade ner hela våran lägenhet i morse jordens diarre.
    Så medans jag gjorde rent efter honom så halkade min dotter i skiten å 5 sekunder senare kommer min lillkille i sin gåstol å racar rakt i genom pölen
    så efter ha skurat å duschat 2 ungar sover nu Alexander å Erica är äntligen på dagis,själv har jag avnjutit en cigg å morgon kaffet
    TYCK SYND OM MIG!

• Blåklinten

Åååå fy då....tycker verkligen synd om dig !!!!

Jag skulle ringa o boka vår festlokal nu men då kom jag hem till någon privatperson som sa att här finns de ingen lokal att boka hmmm...får testa senare hon som svarade lät lite nyvaken me *pinsamt* tur man ringer från skyddat nummer

• Rin

Birde2B: Nix, befattar mig inte med sånt... Allvarligt talat, jag har haft icq i mååånga år men använder det nästan aldrig. Så jag har aldrig känt behovet av att skaffa ytterligare en messenger... Så tråkigt är jag...

raskan: Tycker otroligt synd om dig. Själv vetjag inte om jag hade klarat av det. Hade nog mest fått panik och kräkts eller något...

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)