• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Blåklinten

Jag kommer ha 3 tärnor min blivande en bestman sen har vi 2 brudnäbbar/blomsterflickor me...toastmaster har vi inte bestämt ännu

• Bride2B..

Ida N... vilken tur ni har då... det blir int elika lätt för oss då min mamma lever på soss o min pappa har jag klippt banden me.... jag vill inte be min M2B's föräldrar om nått heller.. klänningen e betald o hans kläder är betalda... har också köpt en underkjol redan och en cake topper... så "långt" har vi kommit.. Kyrkan är bokad men ingen festlokal då jag inte hittat den PERFEKTA ännu... men men *letar vidare*
    Angående brudförljet så ska jag har 1 brudtärna, 1 bestman, 2 näbbar och 1 blomstertjej... angående toasmaster och värdpar m.m så har jag ingen aning om det för min sida av släkt är inte så jätte insatta då vi är frå libanon ursprungligen.... men det kan man tänka på nästa år... (typ om 2 månader :P) hehe

Blåklinten...den ringen du beskriver som er förlovningsring påminner om den sista bilden på ringar du hade.. har jag rätt? eller lite i alla fall :P

• Blåklinten

Jag vill inte häller ha något från våra föräldrar...envisas me att vi ska klara de själva

Nope ser inte ut som nån av dom om man lixom delar en ring rakt av, inte runt om utan en hel halva av ringen e i rött o den andra i vitt...blev du nåt klokare av de tro

• Bride2B..

jojo men jag snackar om vigselringarna.. :P hehe ne men nu ska jag ligga i sängen me min älskling.. vi höres kanske senare eller imon.. kramis :)

• Blåklinten

Aha ok, hade så trevligt då

• raskan

hej tjejer!!Hårtppsättning nr 12 va skit fin!! pratade med min underbara svärmor i dag å hon sa att hon åker å dekorerar hela stället på morgonen dagen d + att hon visste en tjej som va jätte duktig på att sy.Vi ska då åka å köpa tyg så syr vi upp 3 tärnklänningar känns toppen.
    ha en mysig kväll!!Vi har stora jäntan hos min syster så det är bara jag guben å lilleman hemma.Jag å gubben ska svulla kex å ost å jag å katten ska äta färska räkor hihi.

• raskan

blåklinten...Micke ska åxo ha dom kläderna Vet du hur mycke dom kostar?? Kramiz millan

• Blåklinten

Ne de vet jag inte...hitta bara hyrpriser på dom men skickade ett mail förut...bor du i Sthlm ??

• Blåklinten

Gillade verkligen den kostymen, tycker det är sååå snyggt me något mönster på lite tråkit me enfärgat.

Tänkte rådfråga er om en sak, jag ska ju få min klänning uppsydd den ska va vit me något slags band upptill och nertill som typ den här groups.msn.com/oskarochkajsa/klnningar.msnw&PhotoID=9

Skulle man då kunna ta ett vanligt silvrigt sidenband ??

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)