• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Blåklinten

Oskar har valt ringarna nu med...ska se om jag får tag på nån bild på dom me

• Blåklinten

Nu finns ringarna där me

• Ida N

Jag och min blivande make är 19 år repektive 22 år och vi gifter oss uppe i Graninge på midsommarafton 2005. Just nu bor vi Karlstad där vi båda pluggar, men vi kommer gifta oss uppe i Norrland eftersom att vi båda är född och uppvuxen i Sollefteå resp. Örnsköldsvik.

Just nu har vi bestämt kyrka, festlokal, klänning, skor, funderat lite på gästlistan m.m. Men det känns som att det är tusentalssaker kvar att göra. Klänningen kommer bli väldigt djup i ryggen med baddräktsliv i siden med långt släp och kommer sys upp i Linköping. Fredric (min respektive) kommer att ha frack och det kommer vara ett eftermiddagsbröllop.

Hur går det för alla andra? Drunknar ni i planeringen? Har ni tips på hur man kan sprida ut kostnaderna innan själva sista månaden före bröllopet? Vars går bröllopsresan eller blir det ingen?

• Blåklinten

Hej och välkommen till tråden

Vi försöker åxå sprida ut kostnaderna genom att fixa en del själva och sen köpa saker redan nu, har tex köpt handskar, skor, cake topper, strumpeband osv sen ska vi spara 5000 i månaden fram tills i juli vi började med sparandet den här månaden.

• Bride2B..

Blåklinten... vilka ringar har ni bestämt er för?? det finns ju 3 st olika modeller...1:ans uppsättning på din sida var jättefin.. coolt me ståltråden också :) den ska jag genast "låna" från dig o lägga upp på min sida me.. :)

Ida N.. välkommen till tråden, lycka till me planeringarna.. kul att se yttligare en "jätte" ung brud här... Själv e jag 19 (20 nästa månad) och min M2B 19.. båda kommer vara 20 då vi gifter oss, 3/9-05, och vi längtar som f*n... lite problem är att jag inte har ett jobb o han är inne i lumpen så inga pengar blir sparade just nu... det börjar bli tveksamt om vi kommer ha bröllopet på det satta datumet.... Måste hitta jobb innan Jul...

• Blåklinten

Ring nr 1 är den vi bestämt oss för...jag e ett stort fan av vitt frostat guld så dom skulle va perfekta

• Bride2B..

de var jättefina tycker jag.. så oskar kommer ha 2 ringar då...!

• Blåklinten

Japp de stämmer...ska inte Marcus de ??

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)